• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zwarte grill of met chrome randjes

NL-Kevin

Post weleens wat
auto.jpg

Dit is mijn opel astra g, ik heb vrijdag nieuwe zwarte angel eyes besteld, daarom wilde ik ook maar gelijk een andere grill.

Wat zou het mooist bij de donkere angel eyes passen, met chrome randjes of gewoon donker?

Mijn mening; mooiste grill voor een astra G is een OPC2 grill...andere leuke optie welke ook mooi zal staan i.c.m je aankomende zwarte angeleyes is een standaard coupégrill.....mogelijkheden zat dus, daar Irmscher ook een hoop mooie (maar dure!) grills beschikbaar heeft voor de G!

opc grill,

1176977685_6_Ouo9.jpeg

coupe grill,

P8220055.jpg

ik heb nog wel een standaard hatchback grill liggen, en ook nog een coupe grill :jerry

Mijn mening; mooiste grill voor een astra G is een OPC2 grill...andere leuke optie welke ook mooi zal staan i.c.m je aankomende zwarte angeleyes is een standaard coupégrill.....mogelijkheden zat dus, daar Irmscher ook een hoop mooie (maar dure!) grills beschikbaar heeft voor de G!

opc grill,

1176977685_6_Ouo9.jpeg

coupe grill,

P8220055.jpg

ik heb nog wel een standaard hatchback grill liggen, en ook nog een coupe grill :jerry

Mijn top 3 zou ook zijn

1. OPC 2 grill

2. Coupe grill

3. Irmscher grill (zoals mijn oude op de foto)

ik heb ze toevallig alle 3 gehad :D

astramrktplts.jpg

Mijn top 3 zou ook zijn

1. OPC 2 grill

2. Coupe grill

3. Irmscher grill (zoals mijn oude op de foto)

ik heb ze toevallig alle 3 gehad :D

astramrktplts.jpg

ik had in de planning de OPC 2 grill het opc-logo te veranderen in 2.2i maar kreeg dit niet netjes voor elkaar,

daarom was hij snel weer verkocht.

Vindt persoonlijk niet dat je OPC logo's op 1.6jes ofzo moet plakken, (zelfs niet op mn 2.2) maarja dat moet ieder voor zich zelf weten...

Toen de embleemloze van irmscher gekocht en blauw gespoten, maar vondt een logo er op achteraf toch mooier!

ik had in de planning de OPC 2 grill het opc-logo te veranderen in 2.2i maar kreeg dit niet netjes voor elkaar,

daarom was hij snel weer verkocht.

Vindt persoonlijk niet dat je OPC logo's op 1.6jes ofzo moet plakken, (zelfs niet op mn 2.2) maarja dat moet ieder voor zich zelf weten...

Toen de embleemloze van irmscher gekocht en blauw gespoten, maar vondt een logo er op achteraf toch mooier!

ik zou inderdaad ook geen opc grill op een 1.6 doen,

ik heb er echter ook niet zo veel zin in om er 140 euro aan uit te geven :shock:

ik zou inderdaad ook geen opc grill op een 1.6 doen,

ik heb er echter ook niet zo veel zin in om er 140 euro aan uit te geven :shock:

ik heb geen opc, wel een opc grill.

en de astra is een coupe

dus we shoppen een beetje met het logo haha..en dan krijg je dit!

PC060309.jpg

PC060312.jpg

1269898107_6_TDrI.jpeg

ik heb geen opc, wel een opc grill.

en de astra is een coupe

dus we shoppen een beetje met het logo haha..en dan krijg je dit!

PC060309.jpg

PC060312.jpg

1269898107_6_TDrI.jpeg

Coupe/DTM grill is mooi en voor een redelijk nette prijs wel te vinden.. nette staat niet meer dan 25,-/30,- en zit er een stuk beter uit dan een Irmscher of ander tuners-merk

Terug
Naar boven