• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zweef mobiel

Ghanz

Forumbewoner
zo... ik heb het weer eens voor elkaar :jerry

heb inmiddels dus andere velgen onder de senator.

met voorop een klein probleempje....

het trekt nogal in het stuur, althans, zo ineens wham naar rechts... dan wham wat naar links....

bandjes zijn 225 :D 45 R17..ET 38 t.o.v de vorige ET 35 205/R15.... is dit dan zoveel te gek...?

ja, is wel een beetje breed voor de senator, ik heb ook zioets in de monza, et nog iets hoger (standaard is 49 dacht ik), en iet smallere bandjes

ik had dat probleem ook met de monza . ik had voor eerst 225 en dat dweilde als een gek. nu heb ik 215 en dat rijd al een stuk beter.

Terug
Naar boven