• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

150 jaar Opel meetings?

InjectTheVenom

Woont hier bijna
Wordt er vanuit Opel nog iets speciaals georganiseerd om dit te markeren of laten ze dit aan de liefhebbers over, in beide gevallen waar wanneer en hoe laat?

@InjectTheVenom wrote:Wordt er vanuit Opel nog iets speciaals georganiseerd om dit te markeren of laten ze dit aan de liefhebbers over, in beide gevallen waar wanneer en hoe laat?

Zeker weten.....achter de schermen wordt er gewerkt aan een echt OPEL Evenement in Nederland. Het zal plaatsvinden volgens het persbericht in Mei en daar aan zullen ruim 1000 OPEL Oldimers bij aanwezig zijn.

Verdere info volgt nog.

groetjes OPEL XTREME.

@ Opel Xtreme, houd ons op de hoogte, goed? Ben erg benieuwd, zou dit evenement graag meemaken.

Zou mn f-je er ook wel tussen willen schuiven

Maar volgens mij bouwen ze nog geen 150 jaar auto's hoor?

Adam moest er niets van hebben namelijk

Zijn zonen begonnen met bouwen van deze "helse"machines

Zoals hij het zelf omschreef :D

I know, hoop ook nog steeds eens een naaimachine van opel tegen te komen

en zal hem dan ook in gebruik gaan nemen voor het maken van bv pookhoesjes handremhoesjes ed

want zo'n oude handmachine gaat veel beter door skay en andere dikke stoffen

hoef je met een moderne electrisch huismachientje niet te proberen!

Mario

Ja, of een Opel-fiets lijkt me ook erg gaaf.

Was er laatst hier eentje op marktplaats, maar daar vroegen ze de hoofdprijs voor, terwijl het ding vrijwel helemaal weggeroest was.

Kijk dit en het bericht van mr. F bedoel ik dus, super! Ben erg benieuwd naar de verdere info.

@OPEL XTREME wrote:@InjectTheVenom wrote:Wordt er vanuit Opel nog iets speciaals georganiseerd om dit te markeren of laten ze dit aan de liefhebbers over, in beide gevallen waar wanneer en hoe laat?

Zeker weten.....achter de schermen wordt er gewerkt aan een echt OPEL Evenement in Nederland. Het zal plaatsvinden volgens het persbericht in Mei en daar aan zullen ruim 1000 OPEL Oldimers bij aanwezig zijn.

Verdere info volgt nog.

groetjes OPEL XTREME.

@trashmetal wrote:I know, hoop ook nog steeds eens een naaimachine van opel tegen te komen

en zal hem dan ook in gebruik gaan nemen voor het maken van bv pookhoesjes handremhoesjes ed

want zo'n oude handmachine gaat veel beter door skay en andere dikke stoffen

hoef je met een moderne electrisch huismachientje niet te proberen!

Mario

op mp staat ene voor 400;)

Astrawez...komt me wel bekend voor, zit hier ook op het forum, geloof ik.

Wel een erg mooi ding!

Indd, naam komt me ook bekend voor van hier

alleen om in gebruik te nemen vind ik deze te mooi

ben bang de beschildering van de voetplaat te beschadigen :D

Haha! Hij is idd van mij. Misschien een beetje het verkeerde topic hier, maar toch maar even wat foto's voor de geïnteresseerden:

Liever zou ik hem houden, maar ik heb er gewoon geen mooie plaats voor in huis. Wel balen, maarja..

Ik zou zeggen, kijk en geniet:

0-Opelnaaimachine19bew.jpg

0-Opelnaaimachine1bew.jpg

0-Opelnaaimachine2bew.jpg

0-Opelnaaimachine3bew.jpg

0-Opelnaaimachine5bew.jpg

0-Opelnaaimachine6bew.jpg

0-Opelnaaimachine7bew.jpg

0-Opelnaaimachine9_3bew.jpg

0-Opelnaaimachine11_1bew.jpg

0-Opelnaaimachine16bew.jpg

0-Opelnaaimachine20_1bew.jpg

0-Opelnaaimachine23bew.jpg

0-Opelnaaimachine25bew.jpg

0-Opelnaaimachine26bew.jpg

0-Opelnaaimachine27bew.jpg

Groetjes!!

Met de Hemelvaart is het treffen in Russelsheim bij de Opel fabriek,(donderdag t/m zondagmorgen)

Het is tevens het 41e Alt Opel Treffen. Deelname kost 70 euro p.persoon als men niet lid is van A.I.O.G.

www.alt-opel.eu

Ik kan niet terug vinden wat er dan op het evenemententerrein gaat plaatsvinden en of het alleen voor Oldtimers is of ook voor de youngtimers (Calibra)?

Eerst dus een heel eind rijden en dan 70 euro p.p. betalen....die laat ik aan m'n neus voorbijgaan.

Terug
Naar boven