@Proosjuh wrote:De entree koste gewoon 10 euro! en dan moest je je nog inschrijven voor de S&S, kosten: 4 euro (+ 2euro extra voor iedere classe die je extra mee wil doen) Ik was 18 euro kwijt voor entree en een S&S.
Dit vindt ik wel hele serieuze bedragen voor op een meeting, dus verwacht ik ook een serieuze meeting!!
Tijdens de prijsuitreiking nog nooit zoiets bizars meegemaakt is op deze meeting!!!!
Mensen die van 5 bekers van het podium aflopen!!
Deze personen vonden het zelf niet eens meer leuk om naar het podium toe te lopen! maar er waren er zoveel mooie andere auto's!! en die liepen met niks weg! Ik vind het te bizar voor woorden!!
Dit is de eerste maar ook meteen de laatste keer dat ik op een meeting van Opel Club Zeeland ga staan! TE kansloos..
De prijzen zijn niet anders als bij andere treffen.
En dat iemand met zoveel bekers weg gaat gebeurt ook bij meerdere treffen.
Jammer dat je zo een bekerneuker bent, en het niet kan hebben dat een ander gewoon meer werk aan zijn auto doet.
En daardoor meer bekers mee neemt.
Normaal ga je voor de gezelligheid, en niet voor de bekers.
Heb eigenlijk al teveel gezegd.
groetjes
mij gaat het niet om de bekers
Die jongen welke er 5 had vond het zelf ook niet meer leuk. GEK HE
TE kansloos..
Dit vindt ik wel hele serieuze bedragen voor op een meeting, dus verwacht ik ook een serieuze meeting!!
Tijdens de prijsuitreiking nog nooit zoiets bizars meegemaakt is op deze meeting!!!!
Mensen die van 5 bekers van het podium aflopen!!
Deze personen vonden het zelf niet eens meer leuk om naar het podium toe te lopen! maar er waren er zoveel mooie andere auto's!! en die liepen met niks weg! Ik vind het te bizar voor woorden!!
Dit is de eerste maar ook meteen de laatste keer dat ik op een meeting van Opel Club Zeeland ga staan! TE kansloos..
De prijzen zijn niet anders als bij andere treffen.
En dat iemand met zoveel bekers weg gaat gebeurt ook bij meerdere treffen.
Jammer dat je zo een bekerneuker bent, en het niet kan hebben dat een ander gewoon meer werk aan zijn auto doet.
En daardoor meer bekers mee neemt.
Normaal ga je voor de gezelligheid, en niet voor de bekers.
Heb eigenlijk al teveel gezegd.
groetjes
mij gaat het niet om de bekers
Die jongen welke er 5 had vond het zelf ook niet meer leuk. GEK HE
TE kansloos..