• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

18-09-2011, Internationale Opel Meeting, Goes

@Proosjuh wrote:De entree koste gewoon 10 euro! en dan moest je je nog inschrijven voor de S&S, kosten: 4 euro (+ 2euro extra voor iedere classe die je extra mee wil doen) Ik was 18 euro kwijt voor entree en een S&S.

Dit vindt ik wel hele serieuze bedragen voor op een meeting, dus verwacht ik ook een serieuze meeting!!

Tijdens de prijsuitreiking nog nooit zoiets bizars meegemaakt is op deze meeting!!!!

Mensen die van 5 bekers van het podium aflopen!!

Deze personen vonden het zelf niet eens meer leuk om naar het podium toe te lopen! maar er waren er zoveel mooie andere auto's!! en die liepen met niks weg! Ik vind het te bizar voor woorden!!

Dit is de eerste maar ook meteen de laatste keer dat ik op een meeting van Opel Club Zeeland ga staan! TE kansloos..

De prijzen zijn niet anders als bij andere treffen.

En dat iemand met zoveel bekers weg gaat gebeurt ook bij meerdere treffen.

Jammer dat je zo een bekerneuker bent, en het niet kan hebben dat een ander gewoon meer werk aan zijn auto doet.

En daardoor meer bekers mee neemt.

Normaal ga je voor de gezelligheid, en niet voor de bekers.

Heb eigenlijk al teveel gezegd.

groetjes

mij gaat het niet om de bekers;)

Die jongen welke er 5 had vond het zelf ook niet meer leuk. GEK HE

TE kansloos..

denk dat je vast al wel genoeg kasten vol bekers hebt Hessel ;)

ben het er wel mee eens, net zon geval als dat iemand met de loterij 10 miljoen wint, kan je net zo goed 10 mensen heel erg blij maken met ieder 1 miljoen.

iedereen daar stopt daar heel veel tijd geld en moeite in zijn of haar auto, en dan degene die net iets meer geld eraan uitgeeft en hem net ietsjes opvallender maakt die moet dan maar meteen 5 bekers meer winnen en de rest niks

denk dat je vast al wel genoeg kasten vol bekers hebt Hessel ;)

ben het er wel mee eens, net zon geval als dat iemand met de loterij 10 miljoen wint, kan je net zo goed 10 mensen heel erg blij maken met ieder 1 miljoen.

iedereen daar stopt daar heel veel tijd geld en moeite in zijn of haar auto, en dan degene die net iets meer geld eraan uitgeeft en hem net ietsjes opvallender maakt die moet dan maar meteen 5 bekers meer winnen en de rest niks

@Hessel

Als het je nie om de bekers gaat waarom schrijf je eigen voor 4 klasse in dan heb je daar al nie over te zeiken

En als je praat voor 8 andere mense dan vind ik persoonlijk dat die 8 liever normaal er iets over zeggen dan dat jij overal alles loopt af te zeiken

En wat je zegt over sevenum is in jou woorden dan ook te kansloos

Al doen ze daar in groepjes de jury met iedere hun eigen klasse dan nog zoude ze daar een limiet op zette en bespreken hoe ofwat

Zo is het bij ons helaas ook nie gebeurt en hebben ze het met de computer berekene waardoor deze uitslag .

Een aandacht puntjw voor volgend jaar

@Hessel

Als het je nie om de bekers gaat waarom schrijf je eigen voor 4 klasse in dan heb je daar al nie over te zeiken

En als je praat voor 8 andere mense dan vind ik persoonlijk dat die 8 liever normaal er iets over zeggen dan dat jij overal alles loopt af te zeiken

En wat je zegt over sevenum is in jou woorden dan ook te kansloos

Al doen ze daar in groepjes de jury met iedere hun eigen klasse dan nog zoude ze daar een limiet op zette en bespreken hoe ofwat

Zo is het bij ons helaas ook nie gebeurt en hebben ze het met de computer berekene waardoor deze uitslag .

Een aandacht puntjw voor volgend jaar

@Mr.X wrote:@Hessel

Ik schreef me voor 4 klasse's in omdat het zo rustig, Dan heb je nog een concurrentie he. Maar die vrouw van SHOW OF SHINE WTF waar hebben jullie die vandaan.

Maar die 8 zullen denk het zelfde reageren als mij;). En Mr.X beetje jammer he Overal wat bedoel je daar mee doe het namelijk alleen hier. Misschien leren jullie nog van deze puntjes.

Op Sevenum had je toch meer mensen lopen en die deden hun eigen categorie. Maar bij jullie wisten ze het gewoon al.

@Mr.X wrote:@Hessel

Ik schreef me voor 4 klasse's in omdat het zo rustig, Dan heb je nog een concurrentie he. Maar die vrouw van SHOW OF SHINE WTF waar hebben jullie die vandaan.

Maar die 8 zullen denk het zelfde reageren als mij;). En Mr.X beetje jammer he Overal wat bedoel je daar mee doe het namelijk alleen hier. Misschien leren jullie nog van deze puntjes.

Op Sevenum had je toch meer mensen lopen en die deden hun eigen categorie. Maar bij jullie wisten ze het gewoon al.

en dit allemaal terwijl de Zeeuwe Tuning Night in mei nog wel zo gezellig was toen, vond het toen alleen jammer dat ik net het terrein afliep en de mensen bij de ingang flappen zaten te tellen en er over op zaten te scheppen, klein beetje onprofessioneel

en dit allemaal terwijl de Zeeuwe Tuning Night in mei nog wel zo gezellig was toen, vond het toen alleen jammer dat ik net het terrein afliep en de mensen bij de ingang flappen zaten te tellen en er over op zaten te scheppen, klein beetje onprofessioneel

@H_essel wrote:@Mr.X wrote:@Hessel

Maar die 8 zullen denk het zelfde reageren als mij;). En Mr.X beetje jammer he Overal wat bedoel je daar mee doe het namelijk alleen hier. Misschien leren jullie nog van deze punten

Maar wat ik bedoel met overal is ook op automaxx forum

Daar staat het zelfde de verhaal als,hier

we kunne altijd van fouten leren( zie edit eerste post) maar dan kan dat wel op een normale manier En jammer nee totaal nie

@H_essel wrote:@Mr.X wrote:@Hessel

Maar die 8 zullen denk het zelfde reageren als mij;). En Mr.X beetje jammer he Overal wat bedoel je daar mee doe het namelijk alleen hier. Misschien leren jullie nog van deze punten

Maar wat ik bedoel met overal is ook op automaxx forum

Daar staat het zelfde de verhaal als,hier

we kunne altijd van fouten leren( zie edit eerste post) maar dan kan dat wel op een normale manier En jammer nee totaal nie

Vannos

allebij hadden ze 5bekers. Maar die jongen van de Astra G vond het niet leuk dat die 5bekers had. En van die Kadett was ook raar aan het kijken.

Mr.X

Voor de volgend keer. Alleen ik zou zelf de Show of Shine doen. Want die vrouw snapte er helaas niets van. en denk een Limit instellen van 2bekers ofso.

Vannos

allebij hadden ze 5bekers. Maar die jongen van de Astra G vond het niet leuk dat die 5bekers had. En van die Kadett was ook raar aan het kijken.

Mr.X

Voor de volgend keer. Alleen ik zou zelf de Show of Shine doen. Want die vrouw snapte er helaas niets van. en denk een Limit instellen van 2bekers ofso.

@H_essel wrote:Vannos

Mr.X

Voor de volgend keer. Alleen ik zou zelf de Show of Shine doen. Want die vrouw snapte er helaas niets van.

als je niet weet hoe ze het vinden zeg dan ook niks van dat ze het niet leuk vonden.

de engels man was heel blij

niet voor niks zo,n foto :)

_kleinDSC_0799.jpg

maar genoeg nu over die bekers. Nu weten we het wel :)

alleen maar negatieve posts bijna dan.. is er ook nog wat positief

over het eten of iets ?

daar zie ik niks over staan.

Mr.X

Voor de volgend keer. Alleen ik zou zelf de Show of Shine doen. Want die vrouw snapte er helaas niets van.

als je niet weet hoe ze het vinden zeg dan ook niks van dat ze het niet leuk vonden.

de engels man was heel blij

niet voor niks zo,n foto :)

_kleinDSC_0799.jpg

maar genoeg nu over die bekers. Nu weten we het wel :)

alleen maar negatieve posts bijna dan.. is er ook nog wat positief

over het eten of iets ?

daar zie ik niks over staan.

Mr.X

Daar zulle we het zeker over hebben over dat limiet denk ik zo

En die engels man vond het wel leuk die en onze belgische vriende waren nog even zitte toen iedereen weg was en nog even mee zitte praten

Maar goed iedereen weet het denk wel en heeft zijn mening was ook een leuke dag met mooie autos en lkkr eten

Terug
Naar boven