• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

1977 C2 sedan

he koen mega gaaf bakske daar nog een set verbreed onder zakken met dat ding en iedereen de kop laten omdraaien als je langs rijd mega ding gaaf:):):):):)

he koen mega gaaf bakske daar nog een set verbreed onder zakken met dat ding en iedereen de kop laten omdraaien als je langs rijd mega ding gaaf:):):):):)

nog even updaten want er is alweer een en ander gebeurt...

Afgelopen vrijdag was de laatste dag bij de carossier dus nog even geprofiteerd van het feit dat ik een brug ter beschikking had. Remleidingen en benzineleiding gelegd. Bodem waar nodig terug een laagje zwart gegeven resterende bouten en moeren op hun plek gestoken en dan nog de originele vering terug gestoken. Dat nam trouwens het meeste tijd in beslag, wat zijn die originele veren lang!

montageA2.jpg

dan ook nog stuk achter de gril zwart gespoten:

montageA16.jpg

en terug de vrachtwagen op in het zonnetje gelukkig:

montageA1.jpg

montageA13.jpg

en terug op z'n plekje :)

montageA4.jpg

en dan dit weekend verder gegaan met de opbouw:

nieuwe dempmatten gekleefd:

montageA5.jpg

en dan nog een zenuwslopend werkje (zeker als het demonteren 4 jaar geleden was) deur terug samen steken:

montageA6.jpg

montageA7.jpg

heb dus toch mn setje nieuwe chroom klinken gemonteerd (even gedacht om zwarte te steken maarja...) nu heb ik wel het probleem dat mijn oude doffe cilinderslot behuizingen wat afsteken tegen de blinkende klinken dus gisteren nieuw setje chroom behuizingen besteld :D

en dan deze avond de motor terug in de auto laten zakken (reeds voorzien van een laagje stof...)

montageA11.jpg

montageA10.jpg

montageA12.jpg

met dank aan de helpers!

montageA8.jpg

montageA9.jpg

nog even updaten want er is alweer een en ander gebeurt...

Afgelopen vrijdag was de laatste dag bij de carossier dus nog even geprofiteerd van het feit dat ik een brug ter beschikking had. Remleidingen en benzineleiding gelegd. Bodem waar nodig terug een laagje zwart gegeven resterende bouten en moeren op hun plek gestoken en dan nog de originele vering terug gestoken. Dat nam trouwens het meeste tijd in beslag, wat zijn die originele veren lang!

montageA2.jpg

dan ook nog stuk achter de gril zwart gespoten:

montageA16.jpg

en terug de vrachtwagen op in het zonnetje gelukkig:

montageA1.jpg

montageA13.jpg

en terug op z'n plekje :)

montageA4.jpg

en dan dit weekend verder gegaan met de opbouw:

nieuwe dempmatten gekleefd:

montageA5.jpg

en dan nog een zenuwslopend werkje (zeker als het demonteren 4 jaar geleden was) deur terug samen steken:

montageA6.jpg

montageA7.jpg

heb dus toch mn setje nieuwe chroom klinken gemonteerd (even gedacht om zwarte te steken maarja...) nu heb ik wel het probleem dat mijn oude doffe cilinderslot behuizingen wat afsteken tegen de blinkende klinken dus gisteren nieuw setje chroom behuizingen besteld :D

en dan deze avond de motor terug in de auto laten zakken (reeds voorzien van een laagje stof...)

montageA11.jpg

montageA10.jpg

montageA12.jpg

met dank aan de helpers!

montageA8.jpg

montageA9.jpg

jaja, de radiator zit er ook al in en aangesloten, nu alleen nog even aan het sukkel met deurrubbers aan passagiers kant...

Daarnet ook nog dit gaan halen:

TRP_F0883793.jpg

en nu hopen dat hij voor eeuwig meegaat :D

Terug
Naar boven