• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2.2 16v 147pk kleppen revisie problemen

Als ze het steeds ergens anders gaan zoeken blijf je eeuwig bezig, want er is altijd wel iets kapot of te vervangen wat ze de schuld kunnen geven.. Probleem zit gewoon in wat er gereviseerd is.

Dus gewoon terug gaan en zeggen dat ie sinds de revisie niet goed loopt en dat daar het probleem in zit en dat ze het maar oplossen toch? Lijkt mij geen discussie over mogelijk.

Was het een bovag garage?

Idd, gewoon terug gaan, auto neerzetten en zeggen dat ze het maar op moeten lossen. Dit zou jou helemaal geen geld extra mogen kosten, is gewoon een garantiegeval.

Idd, gewoon terug gaan, auto neerzetten en zeggen dat ze het maar op moeten lossen. Dit zou jou helemaal geen geld extra mogen kosten, is gewoon een garantiegeval.

[rquote=1898110&tid=144009&author=bjornspiering]dat probleem heb ik ook met de tussendemper/middendemper, maar deze wordt dit jaar met een grote beurt vervangen.[/rquote]

Als je het zelfde probleem heb me vermogen verlies.. dan ligt het niet aan je demper.. die heb ik net 5 dagen geleden laten vervangen! en kwam geen verbetering uit!

dan zouw ik nog eens gaan kijken naar je EGR klep die zou ook nog stuk kunnen zijn!

ik ga van het weekeinde me EGR klep afdoppen.. dan hoop ik dat ik me vermogen van 170 PK weer trug heb!

Groet martin

[rquote=1898110&tid=144009&author=bjornspiering]dat probleem heb ik ook met de tussendemper/middendemper, maar deze wordt dit jaar met een grote beurt vervangen.[/rquote]

Als je het zelfde probleem heb me vermogen verlies.. dan ligt het niet aan je demper.. die heb ik net 5 dagen geleden laten vervangen! en kwam geen verbetering uit!

dan zouw ik nog eens gaan kijken naar je EGR klep die zou ook nog stuk kunnen zijn!

ik ga van het weekeinde me EGR klep afdoppen.. dan hoop ik dat ik me vermogen van 170 PK weer trug heb!

Groet martin

Ik zou de openfilter eens eraf doen en effe proberen met het origineel exemplaar.

Een openfilter is zeer slecht voor je lmm , mss dat deze de geest heeft gegeven??

Ik zou de openfilter eens eraf doen en effe proberen met het origineel exemplaar.

Een openfilter is zeer slecht voor je lmm , mss dat deze de geest heeft gegeven??

oke!

maar ik heb die openluchtfilter al ruim 1.5 jaar er op zitten.. en nooit problemen er mee gehad

af is die luchtfilter zoiezo slecht?

de filter is orgineel van K&N gemaakt voor de 2.2 16v ( mag toch hopen dat je op K&N kan vertrouwen )

oke!

maar ik heb die openluchtfilter al ruim 1.5 jaar er op zitten.. en nooit problemen er mee gehad

af is die luchtfilter zoiezo slecht?

de filter is orgineel van K&N gemaakt voor de 2.2 16v ( mag toch hopen dat je op K&N kan vertrouwen )

Een openfilter zuigt warme lucht aan of die nu van K&N is of niet dat maakt allemaal niks uit .

Warme lucht = vermogenverlies en toenemend bezineverbruik + storingen .

Had ook een K&N op mijn Vectra V6 en op mijn Astra G Turbo , heeft geen enkel voordeel buiten een mooi aanzuig geluid .

Een openfilter zuigt warme lucht aan of die nu van K&N is of niet dat maakt allemaal niks uit .

Warme lucht = vermogenverlies en toenemend bezineverbruik + storingen .

Had ook een K&N op mijn Vectra V6 en op mijn Astra G Turbo , heeft geen enkel voordeel buiten een mooi aanzuig geluid .

Terug
Naar boven