prospervanz
Lid
@teungts wrote:met het juiste gereedschap is het zelf te doen denk ik, maar reken wel op 250 a 300 euro aan matriaal kosten. ringen opzich is niet veel werk maar om er bij te komen wel, je kleppendeksel inlaat leidingen nokkenas etz moet los. terugslag klep is een lap middel. omdat ik 900 euro voor een pomp(moet hij er nog op) teveel vind momenteel in mijn huidige prive sfeer.
Blijft het wel werken dan? of moet je toch een keer eraan. Waarom heb je eigenlijk in de aanvoer en retour een terugslagklep geplaatst? Puur omdat je dan extra veilig zit dat als er een klep lekt de andere het kan opvangen?
Waar heb je die terugslagkleppen gekocht. Ik zelf heb slechte ervaring met terugslag kleppen omdat ze vaak intern toch terug lekken
Blijft het wel werken dan? of moet je toch een keer eraan. Waarom heb je eigenlijk in de aanvoer en retour een terugslagklep geplaatst? Puur omdat je dan extra veilig zit dat als er een klep lekt de andere het kan opvangen?
Waar heb je die terugslagkleppen gekocht. Ik zelf heb slechte ervaring met terugslag kleppen omdat ze vaak intern toch terug lekken