• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2 September 2012 : AstraTuningClub meets AstraFriendsBelgium

@ Rick: en als je komt: wordt aan de A50 al ge premeet, om in Collone te rijden. ;)

geldt ook voor anderen die over de A50 vanuit het Noorden kom. ;)

@ Rick: en als je komt: wordt aan de A50 al ge premeet, om in Collone te rijden. ;)

geldt ook voor anderen die over de A50 vanuit het Noorden kom. ;)

@KadAstra-EF wrote:@FnF_racer wrote:Stefan: die bekers mag je aan de rest geven. :P

ik ben er wel.

show&shine weer standaard? want dan doe ik niet mee natuurlijk. :jerry

of is er ook een beker voor minst mooie Opel op het terrein? dan doe ik mee. :P :thumb

Haha, dan moet je deze meenemen:

http://www.autowereld.nl/images/auto/640/73/opel-kadett-1.3-s6-apk-tot-3-2013-4018073-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Rik :D

(gekopieerd vanuit het Kadett en wasstraat topic)

mijn auto is niet veel beter........ :jerry

@KadAstra-EF wrote:@FnF_racer wrote:Stefan: die bekers mag je aan de rest geven. :P

ik ben er wel.

show&shine weer standaard? want dan doe ik niet mee natuurlijk. :jerry

of is er ook een beker voor minst mooie Opel op het terrein? dan doe ik mee. :P :thumb

Haha, dan moet je deze meenemen:

http://www.autowereld.nl/images/auto/640/73/opel-kadett-1.3-s6-apk-tot-3-2013-4018073-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Rik :D

(gekopieerd vanuit het Kadett en wasstraat topic)

mijn auto is niet veel beter........ :jerry

voor diegene die op de a12 willen aansluiten we verzamelen om 09:00 bij esso de buunderkamp dat is net na knooppunt ede (a30) richting arnhem waar we dan rond 09:15 vertrekken richting de texaco heteren aan de a50 waar we dan rond 09:30 vertrekken richting asten. :thumb

voor diegene die op de a12 willen aansluiten we verzamelen om 09:00 bij esso de buunderkamp dat is net na knooppunt ede (a30) richting arnhem waar we dan rond 09:15 vertrekken richting de texaco heteren aan de a50 waar we dan rond 09:30 vertrekken richting asten. :thumb

Valentijn, wat is dat toch elke keer met jou en je auto? Je kraakt 'm zo vaak af, terwijl dat helemaal niet nodig is :hmmz

Beetje gek, je rijdt gewoon een dikke bak :thumb

Valentijn, wat is dat toch elke keer met jou en je auto? Je kraakt 'm zo vaak af, terwijl dat helemaal niet nodig is :hmmz

Beetje gek, je rijdt gewoon een dikke bak :thumb

Terug
Naar boven