• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2 September 2012 : AstraTuningClub meets AstraFriendsBelgium

Ik had je wagen gezien astraTD en de 5ton is er bijna :jerry Verder staat de auto voor de km stand er zeker goed bij :thumbup

Ik had je wagen gezien astraTD en de 5ton is er bijna :jerry Verder staat de auto voor de km stand er zeker goed bij :thumbup

@Maurice89 wrote:Ik had je wagen gezien astraTD en de 5ton is er bijna :jerry Verder staat de auto voor de km stand er zeker goed bij :thumbup

Dan was jij Pastrav6? Ik was al aandenken king:

Ja nog 3weekjes hoop ik :jerry en thanx ik was een van de weinige met een standaard waggie :jerry Maar was zeker gezellig volgende keer ben ik weer van partij dan maken we een babbeltje.. :thumb

@Maurice89 wrote:Ik had je wagen gezien astraTD en de 5ton is er bijna :jerry Verder staat de auto voor de km stand er zeker goed bij :thumbup

Dan was jij Pastrav6? Ik was al aandenken king:

Ja nog 3weekjes hoop ik :jerry en thanx ik was een van de weinige met een standaard waggie :jerry Maar was zeker gezellig volgende keer ben ik weer van partij dan maken we een babbeltje.. :thumb

Neenee Ik heet Maurice geen Patrick ;) Mijn calibra stond mooi thuis helaas en me astra had ik buiten laten staan. Ik was er met de cdt club.

Patrick was die jonge die op het laatst foto's deed maken bij de prijsuitrijking.

Neenee Ik heet Maurice geen Patrick ;) Mijn calibra stond mooi thuis helaas en me astra had ik buiten laten staan. Ik was er met de cdt club.

Patrick was die jonge die op het laatst foto's deed maken bij de prijsuitrijking.

die prijs was gewoon terecht kurt je manta was ook heel erg mooi en strak :wors

was een zeer geslaagde dag heb een hoop bekende gezien en gesproken :thumb

heb zelf moeten keuren deze dag samen met sjaak deden wij de astra g en j :thumbup

die prijs was gewoon terecht kurt je manta was ook heel erg mooi en strak :wors

was een zeer geslaagde dag heb een hoop bekende gezien en gesproken :thumb

heb zelf moeten keuren deze dag samen met sjaak deden wij de astra g en j :thumbup

Was een TOP meeting!!!!!!!! Super gezellig en zeer goed georganiseerd!!!!!!

Zeer exclusieve auto's, jong en oud. In alle soorten en maten.

Tevens wat mensen van dit forum in het echie leren kennen, erg leuk!

Zelf heb ik de nummer 1 prijs "Under The Hood" gewonnen, ben er zeer blij mee! :thumb

Was een TOP meeting!!!!!!!! Super gezellig en zeer goed georganiseerd!!!!!!

Zeer exclusieve auto's, jong en oud. In alle soorten en maten.

Tevens wat mensen van dit forum in het echie leren kennen, erg leuk!

Zelf heb ik de nummer 1 prijs "Under The Hood" gewonnen, ben er zeer blij mee! :thumb

Terug
Naar boven