• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

21 september 2008 --> Oss, geffense plas

VERVALT !! Ons eigen Opeltreffen aan de Geffense Plas in Oss. Door omstandigheden zijn wij dit jaar niet in staat het Opeltreffen te organiseren. In 2009 zijn we er weer. Info volgt.

Dit stond er te lezen op de site. We zullen het wel horen.

zonde van deze meeting, maar nu hoef ik niet meer te twijfelen over vag-opel day of deze, dus kom met z'n allen naar de vag-opel day :wors

origineel gepost door PORE

zonde van deze meeting, maar nu hoef ik niet meer te twijfelen over vag-opel day of deze, dus kom met z'n allen naar de vag-opel day :wors KUNNEN WE WEL SAMEN DIE KANT OP STEFAN:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

origineel gepost door Astralfred

Deze meeting gaat WEL door. Met een groepje vrijwilligers slaan we de handen ineen om toch deze meeting van de grond te krijgen. Meer info volgt snel.

king::thumbup Das een Goeie Zaak:thumbup

dat is super dat het treffen door gaat ben er dan zeker weten bij:thumbup:thumbup(wat was nou de reden dat het eerst niet door ging)????

goed nieuws voor dit mooie treffen, maak er wat moois van mannen.

toch ga ik opeltjes en volkswagens kijken in belgie :P

origineel gepost door PORE

goed nieuws voor dit mooie treffen, maak er wat moois van mannen.

toch ga ik opeltjes en volkswagens kijken in belgie :P

:o Veel plezier dan!:thumbup

Precies, is ook meer als voldoende om ons een leuke dag te bezorgen.:jerry:jerry

VTN is weer aanwezig met een rijtje Veccies.:D

origineel gepost door kadett4x4

de reden waarom het in eerste instantie niet door ging, is om persoonlijke redenen.

ik hoop dat jullie hier genoegen mee kunnen nemen, want ik ga niet iemand anders zijn leven hier vermelden.

MAAR DE BELANGRIJKSTE REDEN, DE MEETING GAAT DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot 21 september.

groeten. ok daar nemen we wel genoegen mee:Dis in ieder geval goed om te horen dat het door gaat in oss en zal er dan ook zeker wezen:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

origineel gepost door g-astraa

origineel gepost door kadett4x4

de reden waarom het in eerste instantie niet door ging, is om persoonlijke redenen.

ik hoop dat jullie hier genoegen mee kunnen nemen, want ik ga niet iemand anders zijn leven hier vermelden.

MAAR DE BELANGRIJKSTE REDEN, DE MEETING GAAT DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot 21 september.

groeten. ok daar nemen we wel genoegen mee:Dis in ieder geval goed om te horen dat het door gaat in oss en zal er dan ook zeker wezen:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

ATC komt er ook naar toe met een auto of 10 of meer.;)

Heb je al een plekje?

gr gerrit,

Terug
Naar boven