• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

21 september 2008 --> Oss, geffense plas

op dezelfde dag is er ook een vw meeting op het industrieterrein in oss maar ik kom ook ff langs als het goed is met black champion

hoi, wat ik even wou weten voor onze club is, of dit nu nog een Officiële meeting is met stants en waar je voor bekers kunt gaan,of dat het meer een gewone meeting is zonder al dit, en de entree had ik graag ook even geweten ??????????????;)

kan zijn da we der ook gaan zijn

nog even overleggen met de rest van de bende

waarschijnlijk tot den 21ste:P

origineel gepost door Astralfred

Entree is 8 euro en er zullen inderdaad stands zijn van oa modelbouw en onderdelen. Tevens zijn er bekers in diverse categoriën en DB-drag. Terrein is open vanaf 10:00 uur en om 16:00 zal de prijsuitreiking zijn. Opzet van deze meeting zal een heel eind net zo zijn als voorgaande jaren en eten en drinken is er in overvloed in het restaurant/friettent op het terrein.

oke tnx voor de snelle reactie ;)

ik zal ook wel aanwezig zijn denk ik zomaar :D nog meer mensen uit de buurt van beverwijk dan die er ook heen gaan? En de belgie treffen lijkt me ook wel gaaf want ik heb over het algemeen goede ervaring met meetings daar. Maar ik heb eigenlijk niet zo heel veel zin om even naar belgie te gaan voor de meeting terwijl er ook wel iets dichterbij is.

Doet iedereen automatosch mee aan de prijzen of moet je je ervoor speciaal voor inschrijven en wat zijn de eventuele kosten hiervan?

Zal waarschijnlijk ook langskomen.

oei is ie nog al es erop geweest

men excuses

had thans iedere pagina effe nagekeken

maar in elk geval

wij danken u

:D

Terug
Naar boven