• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

21 september 2008 --> Oss, geffense plas

eej alfred,

ATC verzamelt om 9.30 bij de mac. we zullen een van de eersten zijn waarschijnlijk. zet je jouw auto bij ons neer of bij de organisatie?

het is niet zo heel groot of wel??

en komen er veel c kadettjes en manta a?

wil mijn vader overhalen om mee te gaan

( zelf nog geen rijbewijs)

Ik ben toch overgehaald om naar de vag opel te gaan :P wel zonde dat er 2 goede meetings op 1 dag zijn.

Zal in ieder geval wel zeker wat mooie bakkies onderweg tegenkomen :D.

Ben er helaas morge niet bij:(, begin morge met de ombouw van me motor:D...

Ik hoop dat het voor iedereen die wel gaat ,een mooie dag en een geslaagde meeting word :thumbup

origineel gepost door kadett-supreme

eej alfred,

ATC verzamelt om 9.30 bij de mac. we zullen een van de eersten zijn waarschijnlijk. zet je jouw auto bij ons neer of bij de organisatie?

Hou een plaatsje vrij als het kan:hmmz ... dan komen we ook bij ATC staan:D

origineel gepost door mrmonkey

wij zijn er ook morgen :afro

10 uur verzamelen bij de AC de meern :cool:

met hoeveel man vertrekken jullie daar vandaan??

ik kom uit wijk bij duurstede en de meern is maar een stukkie,

en hoe meer ziel hoe meer lol, niet dan??

gr

zow.. de astra is gepoetst.. gedeeltelijk dan... de linker kant doe ik ter plekke wel. even fototoestel pakken en dan richting het meetingpoint van de ATC..

tot zo

ik kom ook, idd bij ac de meern om 10uur MRMONKEY:jerry:jerry

onlangs de flink tikkende stoter, en wat vloeistoffen die die verbruikt:hmmz:D kom ik met me kadett gsi(ik hoop dat ie het red haha)

het is toch 1 vd laatste meetings waar ik met deze kadett naar toe kom dit jaar ivm de grote ombouw:wors:wors dus we nemen de gok maar:cool:

groeten nick

Was een geslaagde dag. Mooie locatie en goede opkomst. Waren mooi op tijd aanwezig met de Astra Tuning Club. Gingen met de beker voor de grootste aanwezige club naar huis. Nou ja huis, deze wordt opgestuurd.:P

het was idd erg gezellig en me gsi heeft het goed uitgehouden en me netjes thuis gebracht haha, ze stonden wel te flitsen aan beide kanten bij vianen:cry hoop niet dat ik er op sta(en de rest vd jongens)

groeten nick

oei oei

waren ze aant flitsen:o

dan hoop ik da ik ook niks in de bus ga krijgen

weet wel niet of vianen op mijn weg ligt

(richting maastricht)

heb 270foto's

maar de site waar ik ze normaal op zet ligt maar weer eens plat

maar zodra ze erop staan geef ik een gil:P

Terug
Naar boven