• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

24mei DuitseAutosportFestival

Nu ga ik even wat grappige foto's plaatsen hoor. :kewlpics

Rara, wie is dit?

Foto-UEKFHSWA.jpg

Foto-SCYKJAIW.jpg

Foto-XM4EPP7G.jpg

En ze stonden vlakbij ons. Op een gegeven moment had die andere man die naast hem staat door dat ik foto's van hen aan het maken was, dus toen ben ik maar gestopt met stiekem foto's maken :P

En, Danny, je gesprek met Friso was vast heel erg interessant, maar volgens mij keek je naar iets wat veel leuker was :jerry:

Foto-LZZMIUQK.jpg

Foto-KBIQUHCV.jpg

Foto-8KABSE8Q.jpg

Ford schijnt ook duits te zijn..HELAAS!

Sidini :D:D:D ben beniewd naar wat je van mij geschoten hebt:wors Ik zei al tegen sw..als er een mooie tussen zit gaat ie op canvas:thumbup

Ford = Amerikaans toch ?

Oprotten met die ford rommel.

Ik heb maar 2 merken die ik niet uit kan staan :P

- Ford

- Renault

Verder maak ik me niet snel druk om auto merken :angel

ik dacht dat het brits was ? :P maargoed die sierra was wel rap.. hoorde wel dat ie op de paddock zowat een dame van de sokken reed ?

Hij is al 2 uren bezig met foto's uploaden, en hij is nu pas op 34%... :(

Ik stond op een perfect stukje te filmen, Friso was aan de beurt, en ineens loopt er een Marshall-mannetje door mijn beeld heen die even over het muurtje wou klimmen. Alleen dat wou niet helemaal :jerry

Dit is het enige filmpje wat ik vanavond up ga loaden hoor!

Fearless, ook van jou heb ik foto's, weet zo even niet uit mijn hoofd of ik ook filmpjes van je heb. Even geduld :P

Sorry Folky :jerry

DSC02753.jpg

Oke, speciaal voor Fearless:

Het ging een beetje mis, omdat ik klem zat in het gat waar ik doorheen hing :P

Dat is het enige filmpje wat ik van je heb, de foto's komen morgen wel!

Als iedereen nou even abboneerd op mijn YouTube ding, hoef ik ook niet alle linkjes hier te posten :D

origineel gepost door Nova_C20xe

Gefeliciteerd:thumbup:thumbup Jammer dat mijn kineet het opgaf:(

het was dus niet je as? Heb je geen bittere na smaak van je sprint avondtuur?

origineel gepost door Nova_C20xe

Gefeliciteerd:thumbup:thumbup Jammer dat mijn kineet het opgaf:(

Je was er goed ziek van jah..

Ah joh, volgende keer beter!

Onderdelen bak meenemen ;)

ik ben benieuwd naar alle foto's SiDni ;)

hoorde pas in assen van grietje dat je foto's op de waldwei had gemaakt van de auto's . als ik dat had geweten en gezien had ik ook even een foto van jou in de commo gemaakt natuurlijk .

was in ieder geval een leuke dag , lekker dom geouwehoer , snelle tijden , mooie auto's en een verbrande kop + nek .

jongens wie er aan die shoot out hebben mee gedaan, jullie waren super !!!

jammer van Nova_C20XE :( (auto stuk)

SG 20SEH was ook wel goed bezig.

dus jongens voor de volgende evenement beter voorbereiden :P

btw: wie was die ene kever in time attack ? volgens mij reed er een dame of heb ik het mis ?

Was weer gezellig. Opel was weer goed vertegenwoordigd. Later nog een paar rondjes meegeweest in een Porsche GT2, al met al een leuke dag gehad.:thumbup

was een zeer geslaagde dag, en dat ik een 9.27 met me kadettje zou rijden had ik ook niet verwacht. Dus enkelt Pastry en friso waren me te snel af. :P

Terug
Naar boven