• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

24mei DuitseAutosportFestival

Ja, maar als je naar de netto-tijd kijkt dan zie je dat de Corsa onder jou iets sneller was, alleen had jij een betere reactietijd waardoor de finishtijd lager uitkwam.

Maar sowieso netjes gedaan met je Kadett!:thumbup

origineel gepost door freek corsa

Klopt, die hebben ze eruit gehaald.

dat betekend dat jij uiteindelijk 5e bent geworden en ik 6e...:angel Oftewel, zeer goed gepreseteerd Freek, met je standaard c20xe.

king: Bedankt

Ik ben inderdaad 5e geworden, dat was ook mijn doel van de dag, in de top 5 staan :D

@GML, als je bredere banden had gehad, dan had jij zeker een snelere tijd kunnen rijden dan mijn standaard C20XE :)

BAM!! Fearless op je kont verrekte mongol!!! :D

img_1274727298_31_lg.jpg

origineel gepost door cd-design

was een zeer geslaagde dag, en dat ik een 9.27 met me kadettje zou rijden had ik ook niet verwacht. Dus enkelt Pastry en friso waren me te snel af. :P

idd gefeliciteerd!

was een zeer geslaagde dag, en dat ik een 9.27 met me kadettje zou rijden had ik ook niet verwacht. Dus enkelt Pastry en friso waren me te snel af. :P

Ik kan het nog steeds niet begrijpen, hoe kun je met een kadett sneller zijn dan een corsa :hmmz

Goed gedaan :thumbup meer kan ik er ook niet van zeggen :P

:swear WHY :fy1

:jerry :P

origineel gepost door Piele

BAM!! Fearless op je kont verrekte mongol!!! :D

img_1274727298_31_lg.jpg

:jerry

Wat maakt gij me nou jonge!
Vet man, in de File nog met m staan ouwehoeren:thumbup

grapje he maat.. de volgende keer whoop je me ass waarschijnlijk zo hard dat ik 3 weken niet meer kan zitten..

origineel gepost door freek corsa

Ik kan het nog steeds niet begrijpen, hoe kun je met een kadett sneller zijn dan een corsa :hmmz

Goed gedaan :thumbup meer kan ik er ook niet van zeggen :P

:swear WHY :fy1

:jerry :P

kadett power :jerry

Hahaha, ik had alles tegen me zitten met de sprint:

- Lange bak op korte baan ( echt duidelijk te merken dat hij te lang gegierd is van de 2 naar de 3.

- Standaard motor ( 3 runs met standaard ECU, de rest met chip, dat zie je in de tijden terug )

- Oude straat banden ( geen grip te vinden )

- Handrem kabel brak al bij de eerste burnout ( dus ik kreeg de oude banden niet warm genoeg )

Helaas duurt de volgende keer met de snellere corsa A nog wel even, maar als hij dan rijdt, dan moet het wel aso hard gaan ;)

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

met je standaard dagenlijkse hok rij je er toch best wat uit :)

Inderdaad, zo moet ik er naar kijken :thumbup

Het is en blijft natuurlijk wel mijn daily :P

Terug
Naar boven