• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

25 mei 2014 opel meeting vliegveld hoogeveen [x]

@soepkiepe wrote:nee hoor :)

niemand is wat verplicht, en na 2 meetings zal ik het toch inmiddels ook alleen wel moeten redden lijkt me.

maar uiteraard ben je gewoon welkom hoor.

gelukkig. maar ondanks dat ik niet verplicht ben, ben ik er wss wel gewoon bij. zien we dan wel even.

@OscaR-16v wrote:ik ben ook van de partij :thumb

rond die tijd kennen de meeste mijn astra gtc niet weer denk ik :wub

Ik ken hem zoieso niet ben net maandje lid haha

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

@soepkiepe wrote:maar mijn meeting is niet echt een evenement he ;)

ik heb geen vergunning of niks nodig.

dus dat wil ik dan ff uit zoeken hoe dat zit.

Wij gaan komend jaar deze optie ook gebruiken. Ik heb op de site van de mantaclub deze regeling uitgelegd, zie http://www.mantaclub.nl/index.php/nieuws/overig-nieuws/oldtimerbelasting/71-geschorst-naar-evenementen Zie hier alle voorwaarden.

Het komt erop neer dat jij dit evenement aan moet melden en dat iedereen die met een geschorste auto wil komen, zich bij jou moet opgeven. Jij stuurt dan vervolgens deze lijst naar de belastingdienst.

Ps ik heb je evenement ook op onze site toegevoegd.

ja maar dan komen we bij het volgende..

voor deze meeting heb ik gene vergunning of niks nodig, dus kom ik er dan ok voor in aanmerking?

Volgens mij heeft een vergunning niets te maken met deze regeling, deze regeling is specifiek voor geschorste auto's. Wij willen deze regeling ook gebruiken voor onze (mantaclub-)evenementen en daar is ook niet altijd een vergunning voor nodig. Overigens heb ik nog geen goedkeuring gekregen van de belastingdienst, dus ik weet niet hoe flexibel ze met deze regeling omgaan.

zal er mijn best voor doen om er volgende week ff aan te denken en te vragen hoe dat precies zit.

hun spreken over een evenement, zonder een evenementen verguniing is het na mijn idee dus niet een evenement.

wanneer ik er een evenement van maak, en dus vergunningen heb gaat mij dat geld kosten, dus dat word entree vragen om de kosten er uit te halen (hoef er tenslotte zelf niet beter van te worden)

alleen ik heb al vernomen dat er dan veel afhaken, dus dat wil ik zien te voorkomen.

vraagje voor vooral de mensen met kids!!!

ik kan aan een luchtkussen komen zo als het nu lijkt..

echter kan ik die niet voor niks krijgen, dat zal 50 euro kosten.

nu vraag ik mij af hoeveel mensen hier aan mee willen betalen

gewoon een vrijwillige bijdrage voor het luchtkussen.

het potje wat ik er voor de vrijwillige bijdrage heb staan voor een bedankje staat hier los van!!

aan de hand van de reacties ga ik het vliegveld pas om toestemming vragen ;)

en we hebben antwoord...

een beetje minder leuk antwoord dan ik hoopte, deels goed nieuws en deels slecht nieuws.

uiteraard heb ik de gemeente gebeld, deze belt mij nog terug.

heb gelukkig nog een maar maanden de tijd.

Goed dat je het vraagt, van mij mag je gerust een kussen voor de kinderen neerzetten en een beetje stroom hebben wij wel voor je, maar je moet wel zelf de kabels meenemen.

vanaf 1 januari 2014 hebben wij als vliegveld niet meer de zeggenschap over het veld. De gemeente Hoogeveen is nu de baas over alles wat er op en om het vliegveld gebeurd als het niet vlieg gerelateerd is. Het beste wat je kunt doen is even via de website van de gemeente een evenementen formulier invullen dan ben je voor alles ingedekt., of even naar de gemeente bellen hoe je dit moet doen. van mij mogen jullie op het veldje jullie evenement houden.

Groet Freek

@gose91 wrote:@FnF_racer wrote:elke Opel is welkom.

zolang je je gedraagt, en we het veld weer netjes achter laten.

oud, nieuw, getuned, standaard, maakt niet uit.

leukste is namelijk dat je voornamelijk de persoon achter de nickname leert kennen. ;)

Ik ben de dag ervoor in Zwolle, dus dan is het misschien nog de moeite om te komen kijken. En mijn prachtige bijna-helemaal-standaard hok-op-wielen te showen whahaha!

oh, das dan ook nog te doen ja.

ik kom uit Raalte, dat ligt een half uur rijden van Zwolle.

is ongeveer half uur, 3 kwartier rijden vanuit Zwolle. als ik het nog goed weet... :P

voor mij bijna een uurtje rijden.

@ Harjan, hou ons op de hoogte.

je weet het van het springkussen, ik ga mee met Rik (ook dat ik er dan geen gebruik van maak. :jerry )

jammer van dat de gemeente erover gaat, maar daar hadden we al op kunnen rekenen. tot nu toe altijd geluk gehad.

zou zonde zijn als het nu opeens moet stoppen... :angel :thumb

tuurlijk gaan we door, in het ergste geval zoek ik wat anders hoor.

de stand van zaken tot nu toe...

update.. ik heb de gemeente gesproken. hun gaan kijken hoe of wat als er mogelijk is. wel ben ik er achter dan een evenementen vergunning veeeel goedkoper dan ik dacht, ik dacht dat die 120 was, deze blijkt volgens de man van de gemeente krap 30 euro te wezen contact gaat via mail en tel, dus zodra ik meer weet horen jullie het ook van mij.

uhh....

staat 3 berichten boven je vraag :)

deze meeting ga ik gewoon nog entree vrij doen.

volgende meeting ga ik kijken als ik er nog meer bij kan regelen, wat kraampjes, eet tentje, echter zal er dan wel een kleine bijdrage gevraagd gaan worden, maar dat is een zorg voor dan ;)

nu eerst dit allemaal weer recht zetten.. en dat gaat lukken, niet weer zin in zo schoonhoven meeting verhaal.

heb wel besloten dat ik niet elke stand van zaken hier ga melden, ik krijg dan te veel mensen die mee willen denken waardoor ik ieder zin idee ga lezen en met mij zelf in de war raak haha :P

het gaat gewoon goed komen, ga daar maar van uit!

heb het nu een paar keer gezellig gehad, en dat gaan we weer doen ;)

Terug
Naar boven