• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

25 mei 2014 opel meeting vliegveld hoogeveen [x]

Deukje in de deur kijken we niet van op,

Tis wel vervelend en jammer.

Maar met of zonder deuk, t draaid om de gezelligheid

Met een stel Opels eromheen

jullie hebben volkomen gelijk het gaat om de gezelligheid :thumb

dat ik komen wil is zeker maar ik weet niet of hij dan bij de spuiter

staat :D hoop dat het dan al weer klaar is!

ja hoor, ast maar een opel is :P

zo stond mijne er bij, denk dat deze wel toch wel de minst mooie was van de hele meeting, toch zat bekijks gehad hahaha.

of zal dat om de motorkap geweest zijn? (hangt nu mooi aan de schutting hier)

1277470_159541420913187_922416984_o.jpg

Het is alsof iedereen hier verwacht dat je alleen met een showauto mag komen. Zullen we de Hoogeveen Meest Standaard Opel of Minst Mooie Opel award introduceren? En dan kijken wat er allemaal komt haha!

Als een auto maar een beetje een verhaal heeft. Dat vind ik zelf meestal interessanter dan wat voor poetsmiddelen of turbo's of uitbouwkits er gebruikt zijn

precies, de bedoeling van de meeting is gewoon om als opel liefhebbers gezellig bij elkaar te komen.

tuurlijk is het mooi als er mooi spul tussen staat, maar de gezelligheid is na mijn idee de reden dat velen wel weer komen.

als je 40 autos hebt staan die glimmen als ik weet niet wat en dikke bumpers er op en der is geen gezelligheid zal het er niet snel weer druk worden denk ik.

gezelligheid staat gewoon op 1 :thumb

probeer mijn nieuwe zuperstrakke aanwinst weer levend te hebben tegen die tijd..

mot enkel even een 1200 tor scoren.

o god, gaat er mij 1 in het vaarwater zitten met de zoektocht dus haha.

ben ook zoekende nog steeds, maar ja, geld op, dus word hem nog niet gelijk denk ik.

Terug
Naar boven