• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

26 MEI MEETING HOOGEVEEN de bloemen zijn er..

staat er 1 op voor loop en sloop voor 500, als ik het geld over had had ik die gok wel willen nemen, maar heb eerst wat anders kostbaars te doen haha

maar ja, ik heb de slechte eigenschap dat ik heeeeeeeeeeeeeeel veel dingen tegelijk wil haha.

zo wil ik de astra ook nog aanpakken, maar denk dat ik beter eerst de kadett kan zien te sparen, dan heb ik in ieder geval nog een vervoersmiddel als ik met de astra bezig wil haha.

maar laten we lekker ontopic gaan, we dwalen nu wel heel erg af he ;)

mij mag je er wel opzetten, maar onder voorbehoud.

wil nog steeds komen, maar dat weet ik dus pas de zaterdag ervoor. ;)

1. soepkiepe + vriendin en 2 kinderen

2. jeroenk

3.rik

4.AstraTD

5. PeterNoFear (2/3 corsa's?)

6. vectra208v (ovb)

7. type>r (misschien)

8. ganz met 2 manta's

9. Miral astra

10. Bastiaan1981 (ovb?)

11. FnF_Racer (OVB)

jaa zet mij er ook maar bij ken die van mij naast astra td samen roet meten :wub haha :wors

ik kom zeker. word gezellig !

@rickykadett wrote:jaa zet mij er ook maar bij ken die van mij naast astra td samen roet meten :wub haha :wors

Haha tof, hoef ik m'n auto ook niet te wassen :jerry

@jeroenk wrote:@rickykadett wrote:jaa zet mij er ook maar bij ken die van mij naast astra td samen roet meten :wub haha :wors

Haha tof, hoef ik m'n auto ook niet te wassen :jerry

Leuk man kan ik je assie eens bewonderen Rik..

Haha Jeroen, zal wel een doekje mee nemen. :jerry

doe dat roet meten ff anders ;)

tis een vliegveld he, dalijk ben ik verantwoordelijk voor al die neer gestorte vliegtuigen van plotseling opkomende "donkere wolken" hahaha

haha kom goed ! ik heb er zin in ff kilometers kijken

220 kilometer oow val mee :jerry

hij loopt toch nog `1 op 16.5 op de snelweg dus 15 liter heen 5 liter roken 15 liter terug :jerry :jerry :jerry

astra td jij rijd wel aardig door dan. want die van mij loopt plankgas 1 op 9 :P

keertje gas geven kan wel maar moeten idd geen vliegtuigen naar beneden halen :wors

tot dan !

@FnF_racer wrote:mij mag je er wel opzetten, maar onder voorbehoud.

wil nog steeds komen, maar dat weet ik dus pas de zaterdag ervoor. ;)

2. jeroenk

3.rik

4.AstraTD

6. vectra208v

7. type>r (misschien)

8. ganz met 2 manta's

9. Miral astra

10. Bastiaan1981 (ovb?)

11. FnF_Racer (OVB)

12. rickykadett

13. Lieuwe-Vectra

@Lieuwe-Vectra wrote:Nog meer die van omgeving dokkum die kant op rijden?

ligt er een beetje aan maar we kunnen elkaar wel oppikken op een bepaald punt misschien.

Ik ga vanaf Nieuw Roden via norg/assen/a28 richting hoogeveen.

Weet ook niet wat Peter en Marcel doen...maar die mogen ook naar mij toe komen en dan richting Hoogeveen.

waar we elkaar dan treffen om samen door te rijden moet ik ff googlelen...zou wel leuk zijn.

@rickykadett wrote:haha kom goed ! ik heb er zin in ff kilometers kijken

220 kilometer oow val mee :jerry

hij loopt toch nog `1 op 16.5 op de snelweg dus 15 liter heen 5 liter roken 15 liter terug :jerry :jerry :jerry

astra td jij rijd wel aardig door dan. want die van mij loopt plankgas 1 op 9 :P

keertje gas geven kan wel maar moeten idd geen vliegtuigen naar beneden halen :wors

tot dan !

Volgens mijn routeplanner 275km :shock: Achja ik heb laatst ook 260km gereden binnen 2 uurtjes..

Voor mij is het ook weer eens ontspannen om paar 100km vooruit te rijden in plaats stadkilometers.

Ik rij tegen half10 weg in Maastricht zal dan rond 12u daar zijn.

@vectra208v wrote:@Lieuwe-Vectra wrote:Nog meer die van omgeving dokkum die kant op rijden?

ligt er een beetje aan maar we kunnen elkaar wel oppikken op een bepaald punt misschien.

Weet ook niet wat Peter en Marcel doen...maar die mogen ook naar mij toe komen en dan richting Hoogeveen.

waar we elkaar dan treffen om samen door te rijden moet ik ff googlelen...zou wel leuk zijn.

Dan moeten we dat maar even doen denk ik, wel zo leuk ;)

@PeterNoFear wrote:@vectra208v wrote:@Lieuwe-Vectra wrote:Nog meer die van omgeving dokkum die kant op rijden?

Dan moeten we dat maar even doen denk ik, wel zo leuk ;)

Klinkt heel aantrekkelijk hihi :)

Ik zet mijzelf dan ook maar weer ff op het lijstje. zou in eerste instantie niet komen, was er aardig zat van hoe het allemaal liep.

Soepkiepe laat nu zien dat er in een korte tijd toch echt wel wat te regelen valt. dat kan ik wel waarderen :thumb

2. jeroenk

3.rik

4.AstraTD

6. vectra208v

7. type>r (misschien)

8. ganz met 2 manta's

9. Miral astra

10. Bastiaan1981 (ovb?)

11. FnF_Racer (OVB)

12. rickykadett

13. Lieuwe-Vectra

14. OscaR-16v

@OscaR-16v wrote:Ik zet mijzelf dan ook maar weer ff op het lijstje. zou in eerste instantie niet komen, was er aardig zat van hoe het allemaal liep.

Soepkiepe laat nu zien dat er in een korte tijd toch echt wel wat te regelen valt. dat kan ik wel waarderen :thumb

vandaar ook mijn aanwezigheid

Terug
Naar boven