• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

26 MEI MEETING HOOGEVEEN de bloemen zijn er..

@vectra208v wrote:@Carina_1984 wrote:Als ik ff langskom zondag dan kom ik gewoon naar Hoogeveen toe, want via Assen is erg om voor mij,

aangezien in net naast Emmen woon.... Was t liefste natuurlijk gezellig met jullie allen meegereden...

Rond hoelaat zijn jullie in Hoogeveen dan bij t vliegveld grasveld?

Kan t zondag ff bekijken dan ja als ik wel/niet kom...

Als we allemaal compleet zijn en gaan rijden rond 12:15/12:30 kunnen we er om 13:00 uur ongeveer zijn.

maar dat ligt eraan hoelaat iedereen bij mij is.

Vanaf mijn huis naar Hoogeveen is 3 kwartier tot een uurtje rijden...

12 uur ben ik bij jou :p zaterdag de opel ff goed schoonmaken.

@OscaR-16v wrote:@vectra208v wrote:@Carina_1984 wrote:Als ik ff langskom zondag dan kom ik gewoon naar Hoogeveen toe, want via Assen is erg om voor mij,

aangezien in net naast Emmen woon.... Was t liefste natuurlijk gezellig met jullie allen meegereden...

Rond hoelaat zijn jullie in Hoogeveen dan bij t vliegveld grasveld?

Kan t zondag ff bekijken dan ja als ik wel/niet kom...

Als we allemaal compleet zijn en gaan rijden rond 12:15/12:30 kunnen we er om 13:00 uur ongeveer zijn.

maar dat ligt eraan hoelaat iedereen bij mij is.

Vanaf mijn huis naar Hoogeveen is 3 kwartier tot een uurtje rijden...

12 uur ben ik bij jou :p zaterdag de opel ff goed schoonmaken.

Ik ga de zafira zo ff snel afspoelen (ziet er niet uit :fy1 ) en zaterdag nog een keer goed van buiten en van binnen.

Zo eerst nog ff nar de dealer voor een achterruitenwisserarmpje :wors á 32,- ex BTW :wtf :fy1 (ook alleen daar nieuw te krijgen helaas)

als het goed is moet 1 van een cincecento (of zo) ook passen, staat stukken mooier, weet alleen niet als dat bij jou past.

@soepkiepe wrote:als het goed is moet 1 van een cincecento (of zo) ook passen, staat stukken mooier, weet alleen niet als dat bij jou past.

nee past niet...ik zie onderweg nog wel eens leuke onderdelen rijden maar vind het zo lullig om die te strippen hahaha

maarja...beter duur dan niet te krijgen.

Nou de oorzaak vd storing zit m in de computer.

De vorige eigenaar schijnt de computer te hebben vervangen,

maar dat heeft m niet laten veranderen bij de Opeldealer icm

het chassisnummer... Moet dus n soort update in deze computer komen.

Ik bekijk nog ff als ik kom zondag, want die storing kan pas aankomendr

week verholpen worden...

En ik wil ff aankijken hoe t weer dan word/is...

Als ik kom, dan pas na de middag rond half2/2uur denk ik.

@OscaR-16v wrote:

1. soepkiepe + vriendin en 2 kinderen

2. jeroenk

3.rik

4.AstraTD

5. PeterNoFear (2/3 corsa's?)

6. vectra208v

7. type>r (misschien)

8. ganz met 2 manta's

9. Miral astra

10. Bastiaan1981 (ovb?)

11. FnF_Racer (OVB)

12. Lieuwe-Vectra

13.OscaR-16v

14.

plus nog een paar via facebook.

plus nog een paar die misschien niet meer komen vanwege het weer.

ik wil jullie er nog wel ff aan herinneren dat er gewoon een kantine/restaurant bij is waar we gewoon droog kunnen zitten hoor.

ik heb inmiddels ook een bevestingsmail dat we welkom zijn, hier staan ook nog een paar " regels" op, deze print ik uit en die plak ik ff achter mijn raam ;)

mail was eigenlijk niet nodig, maar die wou ik voor me zelf graag ff hebben

vandaag auto afgespoeld...nieuwe ruitenwisserarm achter erop en zaterdag de auto ff goed wassen en de velgen weer spierwit :agent ,stofzuigen,alles check dubbel check..ready to go!!!

heb er zin in!!!!!! :-D :-D :-D

weet niet als ik het red om hem in gepoetste staat op de meeting te krijgen.

morgen naar steenwijk en meppel en omstreken, zaterdag nog naar zwolle en iets achter zwolle.

dus zaterdag blijft er al weinig tijd over en zondag ook niet heel veel tijd haha.

denk dat de wasstraat maar moet zorgen dat ie wat glimt door de hotwax of zo.

@soepkiepe wrote:weet niet als ik het red om hem in gepoetste staat op de meeting te krijgen.

morgen naar steenwijk en meppel en omstreken, zaterdag nog naar zwolle en iets achter zwolle.

dus zaterdag blijft er al weinig tijd over en zondag ook niet heel veel tijd haha.

denk dat de wasstraat maar moet zorgen dat ie wat glimt door de hotwax of zo.

je kan hem daar op het veld ook nog wel ff poetsen....mijn velgen zijn ook niet wit meer als ik er ben hahaha dus ik neem mijn spullen gewoon mee.

haha ja zeker, zal gelijk ff vragen als ik hem ff in de hangar mag zetten zodat ik niet zo in de regen hoef te poetsen :P

ik zie wel, denk dat ik morgen nog wel heel ff tijd heb, en dan zaterdag nog ff, gaat wel helemaal goed komen.

Zal er helaas niet bij zijn , ik ga zo mn motor ophalen die weer gemaakt is na een aanrijding en zal met de motor naar het optreden gaan . kan ik m mooi even testen voor ik volgende week er 2 weken mee op vakantie ga :)

Maar hoop voor jullie dat t goed weer word en toch nog een mooie opkomst :D

Terug
Naar boven