@wim-v6 wrote:Standaard Vectra's B naast elkaar gehad, automaat en Schakel..
De automaat legt het gelukkig ALTIJD af, mijn vorige deed netjes 8,2 sec naar de 100.
Dat red je niet met een 2.5 V6 automaat..
Ook Ons Ronnie (Brombeer) met toen nog ongechipte 3liter automaat redde het niet tegen de 2.5 V6 in de Station.
Dit zijn keiharde feiten!!!
maar ach heb ook handgeschakde i500's zoekgereden met zowel de Champagne sedan, als Groene station.
Ik rijdt regelmatig met de automaat van Ron, en ik kan me er nog steeds niet in vinden, dat geld ook voor de automaat waar ik doordeweeks beroepsmatig mee rijdt, loop alleen maar de VLOEKEN op dat apparaat!!!
Willem
haha en ik word er zo moe van elke keer te moeten schakelen in me werkbus :wors
heb nog nooit in een handgeschakelde v6 gereden..
maar om nu een automaat sloom te noemen...
ik kan ondertussen gerust een blikje cola openen
als ik nu een "sport" auto koop ja dan wil ik schakelen
De automaat legt het gelukkig ALTIJD af, mijn vorige deed netjes 8,2 sec naar de 100.
Dat red je niet met een 2.5 V6 automaat..
Ook Ons Ronnie (Brombeer) met toen nog ongechipte 3liter automaat redde het niet tegen de 2.5 V6 in de Station.
Dit zijn keiharde feiten!!!
maar ach heb ook handgeschakde i500's zoekgereden met zowel de Champagne sedan, als Groene station.
Ik rijdt regelmatig met de automaat van Ron, en ik kan me er nog steeds niet in vinden, dat geld ook voor de automaat waar ik doordeweeks beroepsmatig mee rijdt, loop alleen maar de VLOEKEN op dat apparaat!!!
Willem
haha en ik word er zo moe van elke keer te moeten schakelen in me werkbus :wors
heb nog nooit in een handgeschakelde v6 gereden..
maar om nu een automaat sloom te noemen...
ik kan ondertussen gerust een blikje cola openen
als ik nu een "sport" auto koop ja dan wil ik schakelen