• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

3l v6 houd in b-corsa

de bobine is al nagekeken, en die is goed.

ik heb 2 slechte bougiekabels gehad, en toen vervangen.

maar kan dus zijn dat de andere ook op hun eind zijn.

@ willem, singelpoint pomp??????? kom op :hmmz

bougie kabels vervangen je vervangt er geen 2 altijd allemaal bij een v6 die is er erg gevoelig voor.

verder kan je met remstofreiniger ff over je vacuumleidingen spuiten begint ie dan raar te lopen tijdens het stationair draaien.

heb je een lek.

denk dat wim-v6 bedoelt de goedkope pomp zoals aral, fireworks enzo die brandstof is niet altijd zuiver.

bougie kabels vervangen je vervangt er geen 2 altijd allemaal bij een v6 die is er erg gevoelig voor.

verder kan je met remstofreiniger ff over je vacuumleidingen spuiten begint ie dan raar te lopen tijdens het stationair draaien.

heb je een lek.

denk dat wim-v6 bedoelt de goedkope pomp zoals aral, fireworks enzo die brandstof is niet altijd zuiver.

Dat zal niet svdk20. Bedoeld wordt de opbrengst van de benzinepomp in de brandstof tank.

De pomp weet je wel... ...die ervoorzorgt dat de benzine in de verstuivertjes komt vooraan, die pomp.

Dat zal niet svdk20. Bedoeld wordt de opbrengst van de benzinepomp in de brandstof tank.

De pomp weet je wel... ...die ervoorzorgt dat de benzine in de verstuivertjes komt vooraan, die pomp.

ploffen in de uitlaat is meestal onverbrande brandstof in de uitlaat.

als ik jou was zou ik beginnen met bougies en bougie kabels te vernieuwen.

als je dan toch de luchtinlaat er af hebt kijk dan gelijk de warmtewisselaar naar en bij het terug plaatsen van de inlaat een nieuwe pakking plaatsen.

ik denk dat dan al het probleem verholpen is.

groetjes jurrian

ploffen in de uitlaat is meestal onverbrande brandstof in de uitlaat.

als ik jou was zou ik beginnen met bougies en bougie kabels te vernieuwen.

als je dan toch de luchtinlaat er af hebt kijk dan gelijk de warmtewisselaar naar en bij het terug plaatsen van de inlaat een nieuwe pakking plaatsen.

ik denk dat dan al het probleem verholpen is.

groetjes jurrian

zou het aantal ohm even meten van de kabels dan weet je vaak al wel wat

maar idd bougies en kabels even checken

zou het aantal ohm even meten van de kabels dan weet je vaak al wel wat

maar idd bougies en kabels even checken

vergeet die bobine niet

en ploffen in het de uitlaat komt door overslaan van de vonk op de verkeerde cilinder.

Willem

vergeet die bobine niet

en ploffen in het de uitlaat komt door overslaan van de vonk op de verkeerde cilinder.

Willem

Terug
Naar boven