• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

7e Groot Internationaal Opeltreffen zondag 13 april 2014

@Opeltreffen wrote:Er is inderdaad weer een uitdeukteam aanwezig. Dit jaar het team van EVM uit Almere. Deze jongens doen ook audio en poetsmiddelen

Moet je je hier ook voor aanmelden?

Groeten Jurgen,

13 April Opel-Treffen Show & Shine

Ook op 13 april zijn er weer mooie prijzen te winnen met je Opel. Dit jaar zijn jullie als deelnemer zelf de jury!

Per aanmelding krijg je 1 beoordelingsformulier.

Er worden prijzen uitgereikt in drie categorieën:

-Origineel

-Aangepast

-Beste presentatie

Beoordelingsformulieren moeten voor 14:00 ingeleverd zijn bij het informatiepunt.

Je maakt niet alleen met je auto kans op een mooie prijs, onder de "jury-leden" worden ook mooie prijzen verloot! Zorg er dus voor dat je je beoordelingsformulier inlevert.

Vanzelfsprekend mag je niet op je eigen auto stemmen

Deel dit bericht met zoveel mogelijk mensen die ook komen, zodat zoveel mogelijk mensen hun stem uitbrengen!

www.opeltreffen.nl

Het is mooi weer! Ben de Kadett aan het Clayen,polischen en waxen. Hij ziet er uit om door een ringetje te halen!!!!

Nog even,en dan is het zover!Hopen op een beetje mooi weer!

Wij hebben de bekers voor de show & shine besteld!

Denk er om, de beoordelingsformulieren moeten voor 14:00 ingeleverd zijn bij de informatiebalie.

Iedereen die zich nog niet aangemeld heeft, graag even aanmelden via www.mmdronten.nl

@VectraGroningen wrote:Zo, ook maar eens aangemeld. Eerste keer dus we zullen zien wat het wordt...!

Ik ga er nu voor de derde keer heen.Persoonlijk vindt ik het ontzettend leuk daar en goed georganiseerd!

Meestal zoeken de forumleden elkaar een beetje op,tenminste,als we van elkaar weten wie we zijn hahahaha

Misschien zien we elkaar wel daar!!

gr Marcel

@saluma wrote:@VectraGroningen wrote:Zo, ook maar eens aangemeld. Eerste keer dus we zullen zien wat het wordt...!

Ik ga er nu voor de derde keer heen.Persoonlijk vindt ik het ontzettend leuk daar en goed georganiseerd!

Meestal zoeken de forumleden elkaar een beetje op,tenminste,als we van elkaar weten wie we zijn hahahaha

Misschien zien we elkaar wel daar!!

gr Marcel

Ik ben heel benieuwd! Zal het even in de gaten houden dan ;)

Ga sowieso heen,hangt een beetje van het weer af waarmee,wordt het mooi en droog,dan wordt het de rode C Ascona,anders de (heel wat minder mooie) zwarte Calibra,heb ook nog natuurlijk de Zafira,maar dat gaan we niet doen,tis al erg genoeg dat ik zo'n apparaat heb,ga dr niet mee pronken :roll:

Ja,ik ook,hoop dat t mooi droog weer wordt zodat ik de Ascona weer eens uit kan laten (staat al sinds oktober stil,dus zal in t begin wel belabberd rijden) Anders pak ik de Calibra,die is ook wel een beetje bijzonder.

Buienradar geeft aan dat het gaat regenen en weeronline geeft aan dat het een bewolkte dag maar droog gaat worden.

Waarom hebben wij dat altijd? Dagen is het droog en als wij wat hebben regent het...........

Zo is het ook.Ik ga sowieso naar Dronten toe.Kan nooit erger zijn dan twee jaar terug,toen het echt met bakken naar beneden kwam!

Ik neem m'n 'watermagneet ' mee om de Kadett tussen de buien te drogen.

Ik neem de Bieber mee, mocht het slecht weer worden (waar ik niet vanuit ga) dan gaat m'n 1.2n mee of de Caravan.

Mooi, en hopen dat de opkomst een beetje groot is. Ben is naar Sevenum geweest, slecht weer en iets van 15 auto's.....best klote als je ruim 2 uur moet sturen.

Het weer lijkt zeer behoorlijk te gaan worden zondag! :D

Met de opkomst gaat het ook helemaal goed komen.

Wel even een belangrijke mededeling:

Aanmelden via de website www.opeltreffen.nl kan tot en met vrijdag. Na vrijdag kan er alleen nog zondag aan de poort aangemeld worden.

Vooraf aanmelden heeft als grote voordeel dat je veel minder lang hoeft te wachten! Snel nog even doen dus als je dat nog niet gedaan hebt ;)

Terug
Naar boven