Blauwe platen heb ik ook

Weet ook dat het niet mag maar het ziet er veel beter uit.
Heb je ook US formaat?
Zelf rij ik met mijn TR ook zonder rechter buitenspiegel en weet wat het resultaat qua zichtveld is.
Met die stickers moet je verder zelf weten. Je kent mijn standpunt.
Begrijp je reactie van, vrachtwagen heeft meerdere dooie hoeken echter niet maar goed.....
Naar mijn idee weet je dan juist beter als alle andere hoe gevaarlijk het kan zijn als je iets niet kunt zien.
Neemt echter niet weg dat ik je "Rat" nog steeds een super dikke wagen vind
Ben erover begonnen met die spiegel daar ik meerdere keren in de tijd dat ik brommer reed door dit soort van niet goed kunnen zien acties door de bestuurder bijna voor mijn donder gereden ben:
1 keer zag er eentje de boel echt niet goed en die reed me dus wel voor m'n fl*kker, brommer in zijn rechterdeur, brommer plat, ik ook stuk...
Maat van me het zelfde verhaal, in de rechterdeur geplant daar de bestuurder niet goed rechts kon kijken toen hij rechts afsloeg.
Rij zelf 65000 km per jaar en bijna alles op de duitse autobahn en zie continu de resultaten van mensen die niet hun spiegels gebruiken.
Toevallig erg veel nederlanders die zonder te kijken in- en uitvoegen als je met 200 aan komt rijden.....
Daar vraag ik me werkelijk af of die mensen wel weten of er spiegels op hun auto zitten.
Kleine indicatie qua zichtveld.... Doe er zelf mee wat jij denkt dat nodig is.