• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

achterkant wordt licht

[rquote=1858895&tid=141832&author=dr_antrax][rquote=1858863&tid=141832&author=The_Undertaker][rquote=1858263&tid=141832&author=dr_antrax]weer een nu weet ik niet of het ook beetje te maken kan hebben dat me achterbanden nog vierkant zijn. [/rquote]

Zal meevallen, maar zet er eens ronde banden onder, dan hobbelt ie al een stuk minder.[/rquote]

na het vrijrijden, sprinten en timeattack 25 en 27 maart zijn ze vanzelf rond:P. [/rquote]

Meen je dat? ga je aan 3 onderdelen mee doen?!?!?!

[rquote=1859004&tid=141832&author=Fearless][rquote=1858895&tid=141832&author=dr_antrax][rquote=1858863&tid=141832&author=The_Undertaker][rquote=1858263&tid=141832&author=dr_antrax]weer een nu weet ik niet of het ook beetje te maken kan hebben dat me achterbanden nog vierkant zijn. [/rquote]

Zal meevallen, maar zet er eens ronde banden onder, dan hobbelt ie al een stuk minder.[/rquote]

na het vrijrijden, sprinten en timeattack 25 en 27 maart zijn ze vanzelf rond:P. [/rquote]

Meen je dat? ga je aan 3 onderdelen mee doen?!?!?![/rquote]

ja sta ingeschreven voor het sprinten en time attack op automaxx streetpower en duitse autosport festival. vrij rijden is puur om te kijken wat de nieuwe motor doet en hoe de wagen ligt. ben jij er ook weer????:) waarschijnlijk vlieg ik dit keer uit de bocht :P

[rquote=1859004&tid=141832&author=Fearless][rquote=1858895&tid=141832&author=dr_antrax][rquote=1858863&tid=141832&author=The_Undertaker][rquote=1858263&tid=141832&author=dr_antrax]weer een nu weet ik niet of het ook beetje te maken kan hebben dat me achterbanden nog vierkant zijn. [/rquote]

Meen je dat? ga je aan 3 onderdelen mee doen?!?!?![/rquote]

ja sta ingeschreven voor het sprinten en time attack op automaxx streetpower en duitse autosport festival. vrij rijden is puur om te kijken wat de nieuwe motor doet en hoe de wagen ligt. ben jij er ook weer????:) waarschijnlijk vlieg ik dit keer uit de bocht :P

goeie spoiler monteren, de mijne begint dan pas aan de weg te plakken, hoe harder hoe stabieler, merk het duidelijk, achteras is op t moment niet alles, als ik 140 rijd zwalkt ie een beetje en denk je ik ga echt geen 200 rijden, maar als je dan 250 rijd is ie zo stabiel als iets...

goeie spoiler monteren, de mijne begint dan pas aan de weg te plakken, hoe harder hoe stabieler, merk het duidelijk, achteras is op t moment niet alles, als ik 140 rijd zwalkt ie een beetje en denk je ik ga echt geen 200 rijden, maar als je dan 250 rijd is ie zo stabiel als iets...

[rquote=1858336&tid=141832&author=Senatorman]Bij mij treedt hetzelfde probleem op boven de 230km/uur :o :D[/rquote]

Dan al :o, dan zit ik net in zijn 5 :P. Vanaf de 260-270 begint de mijn wat ligt aan te voelen :hmmz

[rquote=1858336&tid=141832&author=Senatorman]Bij mij treedt hetzelfde probleem op boven de 230km/uur :o :D[/rquote]

Dan al :o, dan zit ik net in zijn 5 :P. Vanaf de 260-270 begint de mijn wat ligt aan te voelen :hmmz

dr_antrax

Ik denk dat een 3 delige spoiler alles oplost die dingen zijn hiervoor gemaakt en toevallig werken ze pas vanaf 180.

dr_antrax

Ik denk dat een 3 delige spoiler alles oplost die dingen zijn hiervoor gemaakt en toevallig werken ze pas vanaf 180.

Beter van niet,manta is nou niet echt een hardrij auto.

Bij 180 km snelheid zijn het de ramen die zeker een volle cm open gaan staan.

Horen vergaat je bij die snelheid.

Gillen ja schat we rijden 180,terwijl ze naast je zit.

Moet je niet willen.

Beter een BMW voor nemen,of ander merk.

Als het over snelheid gaat,troeven ze elkaar steeds af.

Met een vroeger (snelle manta maak je echt geen indruk)omdat jij daar toevallig in rijdt,moment opname bij het stoplicht.

Die lease jongens weten niet eens wie ze tegen over zich hebben.

Laat ze lekker.

Beter van niet,manta is nou niet echt een hardrij auto.

Bij 180 km snelheid zijn het de ramen die zeker een volle cm open gaan staan.

Horen vergaat je bij die snelheid.

Gillen ja schat we rijden 180,terwijl ze naast je zit.

Moet je niet willen.

Beter een BMW voor nemen,of ander merk.

Als het over snelheid gaat,troeven ze elkaar steeds af.

Met een vroeger (snelle manta maak je echt geen indruk)omdat jij daar toevallig in rijdt,moment opname bij het stoplicht.

Die lease jongens weten niet eens wie ze tegen over zich hebben.

Laat ze lekker.

[rquote=1859731&tid=141832&author=ICEQUEEN_Manta_Logan]Moet je de volgende keer ook niet zo hard rijden op de A1.

Ik toeterde nog na je maar je keek wel erg boos :P[/rquote]

Boos niet:D denk eerder nog niet wakker van me nachtdienst of zon. Maar in welke wagen reed je niet de Manta die was me wel opgevallen. Heb wel vaker vrachtwagens die toeteren en lichtzijnen

Was gisteren toch???

[rquote=1859731&tid=141832&author=ICEQUEEN_Manta_Logan]Moet je de volgende keer ook niet zo hard rijden op de A1.

Boos niet:D denk eerder nog niet wakker van me nachtdienst of zon. Maar in welke wagen reed je niet de Manta die was me wel opgevallen. Heb wel vaker vrachtwagens die toeteren en lichtzijnen

Was gisteren toch???

[rquote=1859457&tid=141832&author=manta11]dr_antrax

Ik denk dat een 3 delige spoiler alles oplost die dingen zijn hiervoor gemaakt en toevallig werken ze pas vanaf 180.[/rquote]

Ik heb net me 400 kap, voorlip en 2delige spoiler verkocht omdat bijna elke Manta er 1heeft wou ik hem niet monteren maar misschien ooit

[rquote=1859457&tid=141832&author=manta11]dr_antrax

Ik denk dat een 3 delige spoiler alles oplost die dingen zijn hiervoor gemaakt en toevallig werken ze pas vanaf 180.[/rquote]

Ik heb net me 400 kap, voorlip en 2delige spoiler verkocht omdat bijna elke Manta er 1heeft wou ik hem niet monteren maar misschien ooit

[rquote=1859785&tid=141832&author=dr_antrax][rquote=1859731&tid=141832&author=ICEQUEEN_Manta_Logan]Moet je de volgende keer ook niet zo hard rijden op de A1.

Was gisteren toch???[/rquote]

Je had de gas er goed op :o

Was iig geen 100 op dat stuk :angel

Ik reed in een zwarte Toyota Prius (Hybrid :o) mijn nieuwe leasebak. (rond 14:15)

Manta staat nog netjes in de garage :angel

Je had alleen nog een snor nodig en je kon doorgaan als Rikkert :jerry:jerry:jerry

Terug
Naar boven