• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

achterkant wordt licht

[rquote=1859785&tid=141832&author=dr_antrax][rquote=1859731&tid=141832&author=ICEQUEEN_Manta_Logan]Moet je de volgende keer ook niet zo hard rijden op de A1.

Ik toeterde nog na je maar je keek wel erg boos :P[/rquote]

Boos niet:D denk eerder nog niet wakker van me nachtdienst of zon. Maar in welke wagen reed je niet de Manta die was me wel opgevallen. Heb wel vaker vrachtwagens die toeteren en lichtzijnen

Was gisteren toch???[/rquote]

Je had de gas er goed op :o

Was iig geen 100 op dat stuk :angel

Ik reed in een zwarte Toyota Prius (Hybrid :o) mijn nieuwe leasebak. (rond 14:15)

Manta staat nog netjes in de garage :angel

Je had alleen nog een snor nodig en je kon doorgaan als Rikkert :jerry:jerry:jerry

[rquote=1860598&tid=141832&author=manta11]onze ex manta had nergens last van met ramen geluid en gillen en wij reden ruim 230.:agent[/rquote]

volgens mij zijn de laatste modellen van de manta b gsi ook een stuk beter geïsoleerd. ik denk dat ik in april nieuwe banden achterop zet als ze nog steeds vierkant zijn en dan ga ik verder zoeken na het probleem.

[rquote=1860598&tid=141832&author=manta11]onze ex manta had nergens last van met ramen geluid en gillen en wij reden ruim 230.:agent[/rquote]

volgens mij zijn de laatste modellen van de manta b gsi ook een stuk beter geïsoleerd. ik denk dat ik in april nieuwe banden achterop zet als ze nog steeds vierkant zijn en dan ga ik verder zoeken na het probleem.

onder een spoiler kom je toch niet onderuit als je met die snelheden een goeie wegligging wil hebben, daar zijn ze nl voor uitgevonden

onder een spoiler kom je toch niet onderuit als je met die snelheden een goeie wegligging wil hebben, daar zijn ze nl voor uitgevonden

Waarom zou met zo'n (toch best wel op filmdoek) opel manta gaan scheuren.

Kleur valt zowiezo al op.

En danboven de 180 km??? hier in nederland.

Lijkt mij vragen om problemen.

Denk niet eens dat zoiets gaat lukken met die overvolle wegen hier.

Maar stel dat.

K'denk eerder dat je erkening zoek voor het fijt dat ze jou manta gebruikt hebben.

Voor The New Kids,ook de film

Schreeuw om erkenning.

Zo van ja dat was wel mijn manta.

Waarom zou met zo'n (toch best wel op filmdoek) opel manta gaan scheuren.

Maar stel dat.

K'denk eerder dat je erkening zoek voor het fijt dat ze jou manta gebruikt hebben.

Schreeuw om erkenning.

[rquote=1862938&tid=141832&author=manta73]Waarom zou met zo'n (toch best wel op filmdoek) opel manta gaan scheuren.

Maar stel dat.

Schreeuw om erkenning.

[/rquote]

180 is best goed te halen hier. 200+ ook wel

En nee, tuurlijk niet in de spits.

Als je een auto bouwt op snelheid, waarom zou je dat dan niet mogen rijden? (als de situatie het toelaat uiteraard)

Heeft denk ik weinig met erkenning te maken, maar gewoon pure hobby. Zelf iets bouwen wat hard gaat, en er dan ook hard mee gaan.

@marcel, ben eens benieuwd wat hij nu gaat doen :thumbup

[rquote=1862938&tid=141832&author=manta73]Waarom zou met zo'n (toch best wel op filmdoek) opel manta gaan scheuren.

Maar stel dat.

Schreeuw om erkenning.

[/rquote]

180 is best goed te halen hier. 200+ ook wel

En nee, tuurlijk niet in de spits.

Als je een auto bouwt op snelheid, waarom zou je dat dan niet mogen rijden? (als de situatie het toelaat uiteraard)

Heeft denk ik weinig met erkenning te maken, maar gewoon pure hobby. Zelf iets bouwen wat hard gaat, en er dan ook hard mee gaan.

@marcel, ben eens benieuwd wat hij nu gaat doen :thumbup

Maar voor wat betreft de achterspoiler, dat klopt, een vriend van me had datzelfde met z'n B-Ascona, licht worden aan de achterkant boven de 170-180 km, nu zit er een 400 achterspoiler op en het licht worden is opgelost.

Maar voor wat betreft de achterspoiler, dat klopt, een vriend van me had datzelfde met z'n B-Ascona, licht worden aan de achterkant boven de 170-180 km, nu zit er een 400 achterspoiler op en het licht worden is opgelost.

Maar stel dat.

Schreeuw om erkenning.

[/quote]

waar gaat dit over?? ik rijd ook weleens boven de 180, en de mijne is nog niet eens in de new kids film voorbij gekomen.... deze jonge is waarschijnlijk nog jong en die vinden het nou eenmaal leuk om hard te rijden.... (ook zat oudere die dat nog kunnen waarderen) als ie t doet als t kan en weet waar die mee bezig is zie ik geen probleem.

Ik denk dat ie al erkenning genoeg heeft doordat z'n manta in een film meespeelt... misschien jalouzie???:cry

Maar stel dat.

Schreeuw om erkenning.

[/quote]

waar gaat dit over?? ik rijd ook weleens boven de 180, en de mijne is nog niet eens in de new kids film voorbij gekomen.... deze jonge is waarschijnlijk nog jong en die vinden het nou eenmaal leuk om hard te rijden.... (ook zat oudere die dat nog kunnen waarderen) als ie t doet als t kan en weet waar die mee bezig is zie ik geen probleem.

Ik denk dat ie al erkenning genoeg heeft doordat z'n manta in een film meespeelt... misschien jalouzie???:cry

Maar stel dat.

Schreeuw om erkenning.

[/rquote]

Onzin zeg...

Ding is gewoon klaar gemaakt om zo nu en dan ook eens mee te gaan racen (op circuit)

En dat ze zijn auto gevraagd hebben voor de film, ja das lachen...alleen jammer van het gezeur met de auto na de film

Terug
Naar boven