Famempeters
Post veel
Luister en huiver . volg aan de rechter kant de multie riem die je zit zitten naar de Airco pomp , voel is bij stil staande motor naar het volgende in het midden van de airco pomp voorzijde motor blok kan je voelen dat het midden te draaien is zo met 1 vinger de buiten ring zit de Multi riem op zet een stipje op een van de nagel kopjes van de koppeling dat midden gedeelte start de auto schakel Airco in draait dan de koppeling mee zit er druk in het systeem dus de lage druk sensor zou werken , dan heb je nog een hoge druk sensor die schakelt het spul uit als de leiding druk te hoog word beide zitten ter hoogte van de condensor zeg maar het koel radiator blad op de leidingen , verder is er een buiten temperatuur sensor bij temp onder de ongeveer 4 graden doet de Airco niks werkt echter de droger wel.
in het dashboard zit de bediening van de ECC met die 3 ronde klokjes zeg maar haal je die er uit zie je dat dat vol zit met elektronica zooi meting binnen temp en regelingen ook dit is een teer punt kan je is omwisselen voor dat je verder gaat spitten ik had en heb nog 1 op voorraad ik ben beun dus was wel makkelijk en zeker met mijn eigen gedoe met de Vectra ECC maar die is weg .
het zijn simpele handelingen zelf te doen echter bij alle ingrepen sensor wisselen moet de druk van het systeem af leuk voor de garage maar niet voor ons .
verder kan je Airco radiator ook verstopt zijn doet hij veel moeite om door te stromen maar dat wil niet echt tot je hoge druk sensor ingrijpt .
Bert
in het dashboard zit de bediening van de ECC met die 3 ronde klokjes zeg maar haal je die er uit zie je dat dat vol zit met elektronica zooi meting binnen temp en regelingen ook dit is een teer punt kan je is omwisselen voor dat je verder gaat spitten ik had en heb nog 1 op voorraad ik ben beun dus was wel makkelijk en zeker met mijn eigen gedoe met de Vectra ECC maar die is weg .
het zijn simpele handelingen zelf te doen echter bij alle ingrepen sensor wisselen moet de druk van het systeem af leuk voor de garage maar niet voor ons .
verder kan je Airco radiator ook verstopt zijn doet hij veel moeite om door te stromen maar dat wil niet echt tot je hoge druk sensor ingrijpt .
Bert