• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Al mijn corsa spullen (en nog veeeel meer) gestolen

@Chelke, Erg veel mensen valt ook wel mee hoor.... enne met vingers wijzen? Wat bedoel je daar mee?

We HEBBEN helaas niemand om met de vinger na te wijzen.........zou erg makkelijk zijn...

origineel gepost door bladeofdarkness

origineel gepost door martijn_maja

zooo:o wat een hufters, daar zijn jullie mooi klaar mee,echt kut mannen.dat zijn echt wel mensen geweest die of getipt zijn of zelf wisten wat er te halen valt. ze kunnen het ook via topics van hier te weten zijn gekomen. ik ken de situatie daar, en waar jullie zitten is het pikken donker, en in zo'n dood stuk, dat valt echt niet op als je daar de boel leeg haalt. als ik ronald zo hoor komen er nogal wat mensen bij jullie over de vloer, daar zullen ze echt wel tussen hebben gezeten. die gestolen spullen worden voorlopig echt nog niet op internet gezet, pas als het gesleten is na een aantal weken zal het mischien op internet komen lijkt mij zo. of het is allemaal voor eigen gebruik zal de eerste keer niet zijn. danny de oprichter van opel forum weet er alles van. maar als ik wat hoor en zie tip ik ronald wel want zijn nummer heb ik. mannen sterkte met de strop. sjoerd hebben ze de lijn 6 laten staan? gr,martijn

Geloof me, dit slijt bij mij niet!

De 1e beste die ik tegenkom met 1 van mijn spullen (allemaal erg herkenbaar) rij ik klem en zal hard uitgevraagd worden..

Wat hier gebeurt is is bij mij persoonlijk al gewoon zwaar naar de klote helpe van mij en mijn hobby....ik heb egt letterlijk niks meer!

dat het bij jou niet slijt wil ik geloven, en uithoren? ook al is het een heler en niet de dief zelf, aan pakken die mannen en dan uithoren, oh nee dat gaat dan niet meer is mijn ervaring. maar de meeste dieven denken vaak wel zo, nu is het nog te vers en word alles in de gaten gehouden. maar dat je nu bakroet zult zijn bij wijze van dan he, snap ik best, auto's is een hele mooie en dure hobby. en jij werkt er hard voor om die hobby te bekostigen, en een ander neemt alles mee, en politie en justitie doen er geen klote aan, heb ik een heel mooi voorbeeld van, en voor eigen rechter spelen mag niet want jij zit op het bureau. nou 1 ding heb ik ze heel duidelijk gemaakt volgende keer doe ik het weer als justitie er niks aan doet. dus ik geef je groot gelijk.

maar kijk bij jullie op het leger terrein maar eens rond, kans is groot dat je beet hebt. sterkte ermee.

,aar is de inhoud niet te verzekeren dan? volgens mij wel tenminste ik heb alles wel verzekerd, alleen het pand niet want dat moet de eigenaar doen, en die kun je niet verzekeren, maar inhoud zeker wel. maar dat is achteraf. gr,martijn

Heb al gereageerd in het topic van cabriobully. maar wat is dit klote zeg,zijn geen woorden voor, en nu zeker omdat de hobby opgegeven moet worden.

Zouden jullie die lijst wat uitgebreid er willen maken met bv het merk slijptol.

verzekering is niet te doen voor hobby.

dan betalen we ons alleen al scheel daaraan.

want dan komt er ook brandverzekering bij en bla bla bla

origineel gepost door Chelke

blijkbaar toch teveel uitgenodigd.. het is echt niet iemand geweest die dacht: goh laat ik eens in deze bunker kijken...

en ja er worden namen genoemd....

ja helaas worden er namen genoemd,als Martijn,Robbert,Sjoerd nadenken weten ze wel wie ik bedoel.

Ik WEIGER dit te geloven en desnoods gaan we erheen....

Ook ik heb verschillende kopers in de bunker gehad,dit is niet een daad van iemand die indd denkt van he laten we daar eens kijken...

Het is iemand geweest of meerdere die verstand van zaken hebben....

En hier mist volgens mij het een en ander?????????

Iemand vergeten?

origineel gepost door bladeofdarkness

Nou hier issie dan....de lijst van wat we straks zo'n beetje geinventariseerd hebben:

Martijn

• Motorkap

• Achterklep

• Stoelen

• Gordels

• Stuur

• Morettes

• Achterlichten

• Ledjes van de achterlichten

• Strak gemaakte cupspiegels

• Radio (pioneer)

• Ombouwset voor turbo

• Originele koplampen corsa b

• Veerpootbrug 1.6

• Startkabels (nieuw)

• Computer en kabelboom lijn 6

• Druppellader

• Krik

• Slijptol

• MPM Remolie

• Reinigingsset K&N filter (3 jaar oud)

• Originele GSI spiegels

• Audiokabels (divers)

• Digidash senator

• 1 x dremel

• Deurrubbers

• Senatorcomputer

Sjoerd

• Lasapparaat

• Laskap

• Afstandbestuurbare auto (met spul)

• Slijptol (klein)

• Slijptol (groot)

• Stapel slijpschijven

• 4 x c20xe computer

• Bijna complete v6 met 2 gereviseerde koppen

• Oliefilter (c20xe)

• Xenon

• Prullenbak met remklauwen etc.

• Nieuwe wiellagers (corsa a)

• Electrische ramen (corsa a)

• Voorspanningsveren schroefset

• Gare Turbo

• Accuschroefmachine + lader

• Accu

• Druppellader

• Duplex uitlaat

• Onderdelen 16v die opgebouwd moest worden

• Inlaat c16xe

• Luchtmassameters c16xe (3x)

• Luchtmassameters c20xe (3x)

• 3 flessen koelvloeistof

• Krik

• Momentsleutel

• Dot 5.1 remvloeistof

• Origineel Klokje Corsa A

• Gaskleppositiesensor (c20xe) (erafgeschroefd)

• Versnellingsbakolie

• Carbon middenconcole

• Hoedenplank met Ibrid speakers

• 2x Boschmann woofers (10”)

• Versterker (magnat)

• Condensator

• Audio kabels

• Koppelingsplaten 1.6

• Zakje met nieuwe uitlatenklemmen en gevlochten stalen ringen

• 1 x dremel

• Nieuwe koppakking van v6

• 1 x rockford 12 inch woofer

• 1 x pioneer 12 inch woofer

• Nieuwe rol gevuld lasdraad

Algemeen

• Motortakel

• Montageblok

• Evenaar

• Witte bak olie en spuitbussen

Robbert

• Radio

• Groep A einddemper

• Computer M2.8

• Luchtmassameter

• Luchttemperatuursensor

• Inlaatslang

• GT stuur

• Nieuw kan MPM olie (10w40)

• Dikke buis voor SFI vervanger

Schade:

• Robbert rechter spiegel

• Sjoerd rechter spiegel

• Martijn deuk in A stijl en krassen op dak en motorkap

• Astra rechterspiegel

Zo das balen jongens.

Die hebben een beste truck bij hun gehad zeg.

Goed de duitse en nederlandse fora en verkoop sites in de gaten houden in ieder geval.

Willem

origineel gepost door bbg_gendt

Het is weer vakantie tijd :jerry

:vertag

edit

die gasten of het polen, duitsers of gewoon nederlanders zijn,

zijn natuurlijk ook niet gek zijn en zullen wel enigzins verstand hebben van de spullen die stelen

miss dat ze zo stom zijn om het op enkele fora's te zetten of zelfs mp of ebay

maar denk dat ze wel afnemers hebben hier of daar

ik hoop dat ze gevonden worden ( ik houd de boel in de gaten )

maar denk dat het verspilde moeite is

oooh maar mocht ik er achter komen dan neem ik ff een paar maten mee en dan kan je lachen

sterkte jongens

greetz leonard

Triest dit soort dingen. Niet alleen het verlies van goederen maar het feit dat iemand aan je spullen zit en ook gewoon meeneemt.

Denk niet dat ze op Mp zullen verschijnen tenzij Mp een Poolse vestiging heeft. Ik zal i.i.g. extra opletten.

Sterkte.

als ik zo de lijst lees met wat er weg is en aan de auto's gedaan is kwa schade lijkt het er mij op alsof ze jullie daar weg wilde hebben :hmmz

ik weet niet hoe het eruit ziet daar maar zoals ik een beetje gelezen hebt is het een terrein met meerdere mensen die daar kwamen vandaar dat ik denk omdat er zoveel weg is en dat je dat niet met 2 man doet en de kleinste dingetjes weg zijn lijkt het mij dat ze jullie weg wilde hebben kan aan mij liggen maar die indruk krijg ik :hmmz

het dringt hier beetje bij beetje steeds meer door,nogmaals bij mij zijn er maar enkelle spullen weg voor Sjoerd,Martijn is het het ergste Robbert en ik overleven het wel..

Mensen hebben gewoonweg indd alles ontnomen van sjoerd,het is zijn leven om te hobbyen aan auto's

idem dito voor blade, de plannen die er voor zijn b corsa lagen waren niet mis,weer een mooie b corsa minder!!!

En indd de daders,ik hoop dat ik ze persoonlijk in de ogen kan aankijken,maar ook ik ben bang dat we er nooit achter komen!!!

rest ons niets dan te duimen dat de dader,daders zo dom zijn om de spullen tekoop aan te bieden,hun hoeven tenslotte niet te weten dat er zoveel bekenden vanaf weten inmiddels,laten we daar maar dan nog op hopen

Je hoeft natuurlijk niet af te wachten of iets te koop wordt aangeboden. Vraag/zoek iets specifieks wat je/jullie nu kwijt zijn.

origineel gepost door sw16v

is er al aangifte gedaan?

Ja maar het eerste wat de duitse politie zei is dat we maar een groter slot hadden moeten monteren.....

heb je dus niets aan

en we kregen een lijst waarop we de spullen moeten noteren die er weg zijn,als hun die dan ooit per toeval ergens vinden hebben we geluk!!!

kortom verwacht er niets van

origineel gepost door JFHSas

origineel gepost door bbg_gendt

Het is weer vakantie tijd :jerry

Sukkel:swear

ach die gozer pffff

laat hem lekker

origineel gepost door JFHSas

Je hoeft natuurlijk niet af te wachten of iets te koop wordt aangeboden. Vraag/zoek iets specifieks wat je/jullie nu kwijt zijn.

Dit is indd een goede tip!!!!

origineel gepost door cabriobully

origineel gepost door sw16v

is er al aangifte gedaan?

Ja maar het eerste wat de duitse politie zei is dat we maar een groter slot hadden moeten monteren.....

heb je dus niets aan

en we kregen een lijst waarop we de spullen moeten noteren die er weg zijn,als hun die dan ooit per toeval ergens vinden hebben we geluk!!!

kortom verwacht er niets van

bij een maat hier in de buurt was er laatst ook ingebroken

en ze flatscreen en audio ( bang en olufsen ) weg

en ze maserati biturbo weg

ding hebben ze wel weer gevonden wel aan de andere kan van nl maar goed

er is af en toe hoop

beetje mosterd na de maaltijd maar goed

you'll never know

is het nu in om garages leeg te roven:fy1:fy1 zulke gasten moet je meteen af schieten.

had het andere topic ook al gelezen stelletje hufters:swear

qua aangifgte heb je er niet veel aan als je p. r de vries heb gezien met die motor van 16000€ werd ook geen moer aan gedaan...

zou inderdaad kapaza of ebay in de gaten houden lijkt me vreemd dat ze het voor eigen gebruik gaan gebruiken toch??

origineel gepost door M~V

is het nu in om garages leeg te roven:fy1:fy1 zulke gasten moet je meteen af schieten.

had het andere topic ook al gelezen stelletje hufters:swear

qua aangifgte heb je er niet veel aan als je p. r de vries heb gezien met die motor van 16000€ werd ook geen moer aan gedaan...

zou inderdaad kapaza of ebay in de gaten houden lijkt me vreemd dat ze het voor eigen gebruik gaan gebruiken toch??

veel dingen zou kunnen maar de delen van blade zijn indd heel erg herkenbaar dusja als iemand die erop heeft moet het al bijna raak zijn snappie

Terug
Naar boven