origineel gepost door bladeofdarkness
origineel gepost door martijn_maja
zooo

wat een hufters, daar zijn jullie mooi klaar mee,echt kut mannen.dat zijn echt wel mensen geweest die of getipt zijn of zelf wisten wat er te halen valt. ze kunnen het ook via topics van hier te weten zijn gekomen. ik ken de situatie daar, en waar jullie zitten is het pikken donker, en in zo'n dood stuk, dat valt echt niet op als je daar de boel leeg haalt. als ik ronald zo hoor komen er nogal wat mensen bij jullie over de vloer, daar zullen ze echt wel tussen hebben gezeten. die gestolen spullen worden voorlopig echt nog niet op internet gezet, pas als het gesleten is na een aantal weken zal het mischien op internet komen lijkt mij zo. of het is allemaal voor eigen gebruik zal de eerste keer niet zijn. danny de oprichter van opel forum weet er alles van. maar als ik wat hoor en zie tip ik ronald wel want zijn nummer heb ik. mannen sterkte met de strop. sjoerd hebben ze de lijn 6 laten staan? gr,martijn
Geloof me, dit slijt bij mij niet!
De 1e beste die ik tegenkom met 1 van mijn spullen (allemaal erg herkenbaar) rij ik klem en zal hard uitgevraagd worden..
Wat hier gebeurt is is bij mij persoonlijk al gewoon zwaar naar de klote helpe van mij en mijn hobby....ik heb egt letterlijk niks meer!
dat het bij jou niet slijt wil ik geloven, en uithoren? ook al is het een heler en niet de dief zelf, aan pakken die mannen en dan uithoren, oh nee dat gaat dan niet meer is mijn ervaring. maar de meeste dieven denken vaak wel zo, nu is het nog te vers en word alles in de gaten gehouden. maar dat je nu bakroet zult zijn bij wijze van dan he, snap ik best, auto's is een hele mooie en dure hobby. en jij werkt er hard voor om die hobby te bekostigen, en een ander neemt alles mee, en politie en justitie doen er geen klote aan, heb ik een heel mooi voorbeeld van, en voor eigen rechter spelen mag niet want jij zit op het bureau. nou 1 ding heb ik ze heel duidelijk gemaakt volgende keer doe ik het weer als justitie er niks aan doet. dus ik geef je groot gelijk.
maar kijk bij jullie op het leger terrein maar eens rond, kans is groot dat je beet hebt. sterkte ermee.
,aar is de inhoud niet te verzekeren dan? volgens mij wel tenminste ik heb alles wel verzekerd, alleen het pand niet want dat moet de eigenaar doen, en die kun je niet verzekeren, maar inhoud zeker wel. maar dat is achteraf. gr,martijn