• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

andere hobby dan je Opel

@Eamane wrote:Mijn paardje, middeleeuws re-enactment, middeleeuws zwaardvechten, turnen, mijn bedrijfje, de konijntjes, aquaria, middeleeuws longbow schieten, schieten met antieke vuurwapens en ik sta zo af en toe model.

En mijn fordje natuurlijk ;)

Dat is het wel zo'n beetje geloof ik. Hoewel ik altijd wel wat vergeet ;).

Das een beste waslijst.. !!

Ik hou het simpel met beetje computeren en met mooi weer lekker motorrijden. king:

Mijne staal op t land. Altijd;-). Scheelt n hoop! Overigens niet mijn eigen hoor, bijrijdpaardje. Zal morgen eens wat foto's posten van eea;-)

Mijne staal op t land. Altijd;-). Scheelt n hoop! Overigens niet mijn eigen hoor, bijrijdpaardje. Zal morgen eens wat foto's posten van eea;-)

Tsja,... Heb maar gelijk van deze gelegenheid gebruik gemaakt om m'n laptop's cam+ mic te testen in combinatie met mijn hobby...

[youtube:1pzbhtte]

Tsja,... Heb maar gelijk van deze gelegenheid gebruik gemaakt om m'n laptop's cam+ mic te testen in combinatie met mijn hobby...

[youtube:1pzbhtte]

@RISL wrote:Born to be wild!

Gaaf hoor en je speelt ook goed (vind ik als leek)

Thanks king:

Heb 'm maar weer eens uit de oude doos getoverd. De exacte details die ik kende zijn er inmiddels uit... Maar hij galmt bij mij nog wel 'ns door de speakers in de auto :)

Echter is het gewoon een hobby van me, dus het hoeft niet allemaal perfect. Als er maar lawaai uit komt :D

@RISL wrote:Born to be wild!

Gaaf hoor en je speelt ook goed (vind ik als leek)

Thanks king:

Heb 'm maar weer eens uit de oude doos getoverd. De exacte details die ik kende zijn er inmiddels uit... Maar hij galmt bij mij nog wel 'ns door de speakers in de auto :)

Echter is het gewoon een hobby van me, dus het hoeft niet allemaal perfect. Als er maar lawaai uit komt :D

Juist! Als er maar lawaai uitkomt...ik kan wel wat op de gitaar, maar vind een elektrische gitaar veel gaver. En een drumstel lijkt me helemaal gaaf! :D

Juist! Als er maar lawaai uitkomt...ik kan wel wat op de gitaar, maar vind een elektrische gitaar veel gaver. En een drumstel lijkt me helemaal gaaf! :D

@RISL wrote:Juist! Als er maar lawaai uitkomt...ik kan wel wat op de gitaar, maar vind een elektrische gitaar veel gaver. En een drumstel lijkt me helemaal gaaf! :D

Show show show die skills :jerry

Drummen lijkt mij ook wel mooi, echter ga ik dan al helemaal op mn snufferd.. Heb al niet zoveel ruimte hier ^^. Als je 's nachts naar de pot moet en je loopt dat halve drumstel omver.... :jerry

Toch, als je de ruimte hebt: Een beginnerssetje is niet heel erg duur :afro

@RISL wrote:Juist! Als er maar lawaai uitkomt...ik kan wel wat op de gitaar, maar vind een elektrische gitaar veel gaver. En een drumstel lijkt me helemaal gaaf! :D

Show show show die skills :jerry

Drummen lijkt mij ook wel mooi, echter ga ik dan al helemaal op mn snufferd.. Heb al niet zoveel ruimte hier ^^. Als je 's nachts naar de pot moet en je loopt dat halve drumstel omver.... :jerry

Toch, als je de ruimte hebt: Een beginnerssetje is niet heel erg duur :afro

Hahaha, die "skils" blijven bij hier en daar een baslijntje of 'Vader Jacob'...die zal ik hier maar niet laten zien dan ;)

Hahaha, die "skils" blijven bij hier en daar een baslijntje of 'Vader Jacob'...die zal ik hier maar niet laten zien dan ;)

file.php

Nog even en plaatje, poosje terug foto's gemaakt bij een zwemplas hier in de buurt :D

Terug
Naar boven