• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Android gebruikers!!!

Weet niet wat iedereen nou heeft met android heur..

Bijna jaartje mee gedraaid, maar nu weer lekker terug bij iOS, als je software Hyped, maak het dan iig stabiel....... ;)

Ag best leuk iOS maar als ze al niet eens een goed wekker programma kunnen schrijven :jerry

Mag binnenkort een nieuwe telefoon uitzoeken maar ik twijfel zelf ook tussen een android telefoon of een Iphone4.

Vind android fijn werken alleen heb ik dus niet veel met een iphone gewerkt dus kan er geen oordeel over geven.

[rquote=1832696&tid=131143&author=jsgsi]Ag best leuk iOS maar als ze al niet eens een goed wekker programma kunnen schrijven :jerry

Mag binnenkort een nieuwe telefoon uitzoeken maar ik twijfel zelf ook tussen een android telefoon of een Iphone4.

Vind android fijn werken alleen heb ik dus niet veel met een iphone gewerkt dus kan er geen oordeel over geven.[/rquote]

Whahaha!!

Trutru... :p

Had er zelf ook last van!! wat een blunder :P

Het is ook puur uit eigen ervaring hoor, Iphone 3g, 3gs en nu een 4, het is gewoon vertrouwd en kan er alle kanten mee op (na een jailbreak)

en vind maar eens een telefoon met een betere touchscreen/os ervaring...

Popie telefoontje Louw!

Ben ik ook wel eens benieuwd naar..

Mooi ding iig!

HTC-Desire-Z-piano.jpg

Ik heb sinds november 2010 de HTC Desire Z. Daarvoor heb ik de aller eerste Android telefoon gehad: de T-Mobile G1.

Voor mij geen andere telefoon meer dan Android!! Geweldig OS.

De Desire Z bevalt trouwens prima. Laatst een update gehad naar versie 2.2.1

Accuduur schijnt iets verbeterd te zijn. Maar helaas door deze update mijn Root toegang verloren. Dus (voorlopig) geen custom roms meer draaien.

Vind de deisre Z ook wel mooi maar heb het idee dat het mechanisme van het toetsenbord een beetje fragiel is.

En hoe klapt het eigenlijk om ? Wie van de desireZ bezitters heeft daar een fototje van ?

heb sinds 3 dagen een HTC Disire.

het lijkt voor geen meter op nokia of samsung dus het is flink wennen voor mij.

ik ben redelijk handig met telefoons maar dit is wel een hele omschakeling:o

moet wel zeggen dat ik het met de dag fijner vind werken.

wel is de batterijduur niet erg fantastisch!de eerste dagen veel lopen kloten met de telefoon en die was dus aan het begin van de avond weer leeg:o

ik heb er een task killer voor gedownload en wat energiebesparende maatregelen getroffen nu hopen dat ie wat langer meegaat.

tips en triks voor android zijn erg welkom voor deze leek!:D

Hoi,

Ik ben sinds afgelopen zomer in het bezit van een Sony Ericsson Xperia X10 met sinds een maand of wat de update naar Android 2.1.

Ik ben zeer tevreden over dit toestel. Hiervoor had ik de Xperia X1 en die was met Windows Mobile een stuk minder. Dat ding heeft meerdere malen in de struiken gelegen.

se_xperia_x10.jpg

Hoewel ik haast alle modellen van Ericsson en later Sony Ericsson heb gehad, ik werk bij dit bedrijf, moet ik zeggen dat de X10 veruit het meest prettige toestel is wat ze ooit op de markt hebben gebracht. Toppertje hoor!

ik heb sinds een maandje of wat ook een htc desire z..

na zo'n 10 jaar alleen maar nokia te hebben gehad wel ff wennen. maar toestel werkt echt super.

lekker snel, veel apps.. toetsenbord goed bruikbaar.. voorlopig hoef ik geen andere phone ;)

dqsqyx.jpg

Sinds gisteren een desire hd.

Prachtig toestel lekker snel alleen de grootte is even wennen alhoewel het snel went.

Enige wat niet goed werkt is video´s maken.

Foto´s gaat prima maar als ik een video probeer op te nemen en druk op de record knop springt hij ineens weer terug naar het homescreen :(

Heb ook de Desire HD, wat een prachtig toestel zeg. Internet is snel, video's zijn echt prachtig en sowieso Android. Kwam van Symbian af dus het is echt een verademing.

Ik heb ook de x10 en ben er zeer tevreden over. Wel handig om een appkiller te installeren.. Die van mij killed op 'crazy' iedere keer dat hij op schembeveiliging gaat killed hij de openstaande apps behalve die je op de ingore list zet. Mijn accu doet nu ipv 1 dag nu 3 dagen stand by....

@Botho

Welke taskkiller app gebruik je daarvoor?

Ik heb advanced task killer maar ik krijg het niet voor elkaar om bepaalde apps in de ignore list te zetten.

Hier sinds een paar maanden een tevreden Samsung Galaxy S gebruiker. Apps die volgens mij de moeite waard zijn:

Het Weer - buienaradar + extra weer info.

TuneIn Radio - alle zenders die (al dan niet via de stream) te ontvangen zijn.

Kenteken Check - RDW info en meer.

Zoek & Vind - de Telefoongids en de Goudengids.

Pathe - bioscoopprogramma's en trailers bekijken.

Free Power Manager - beheer van stroomvreters zoals GPS, bluetooth, WIFI enz.

Eredivisie Info - de naam zegt het al.

Formula1.com news - zelfde als Erdevisie Info maar dan F1.

Angry Birds - varkens killen door volgels in katapulten weg te knallen.

enz enz enz

[rquote=1857198&tid=131143&author=jsgsi]@Botho

Welke taskkiller app gebruik je daarvoor?

Ik heb advanced task killer maar ik krijg het niet voor elkaar om bepaalde apps in de ignore list te zetten.

[/rquote]

Op mijn toestel zit een standaart applicatie beheerder die altijd laat zien wat er draait. Zo kan ik de draaiende apps indien gewenst uitschakelen.

Google Voice Search is trouwens ook geniaal!

Heb tablet met Android 2.2 geprobeert tijdje terug, reageerde erg slecht op het scherm, als je de lader afkoppelde scheelde het iets maar ik vond het zooi. Ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn met touchscreens icm 2.2??

Ik hoor gemengde reacties, de een is er over te spreken, bij de ander reageerd het touchscreen met een behoorlijke vertraging en loopt het apparaat vast.

Ga het zelf niet proberen, 2.1 werkt voor mij goed genoeg...

Heb dat vaker gelezen dat touchscreens slecht reageren als de oplader is aangesloten.

Dit kan vaak ook komen door slechte (of imitatie) laders deze storen op het touchscreen.

Heeft denk weinig met android 2.1 of 2.2 maar meer met het apparaat zelf.

Heb zelf nergens last van met mijn desire hd als deze aan de lader zit of niet reageert gewoon prima op het touchscreen.

Ik zit zelf ook te denken aan een tablet maar even wachten versie 2.2 is eigenlijk niet geschikt voor tablet pc´s .

2.3 (of 3.0) honeycomb is meer geschikt voor tablet´s.

Dit is trouwens wel een hele mooie (alleen beetje duur).

motorola xoom

[rquote=1855518&tid=131143&author=jsgsi]

dqsqyx.jpg

Sinds gisteren een desire hd.

Prachtig toestel lekker snel alleen de grootte is even wennen alhoewel het snel went.

Enige wat niet goed werkt is video´s maken.

Foto´s gaat prima maar als ik een video probeer op te nemen en druk op de record knop springt hij ineens weer terug naar het homescreen :([/rquote]

Probeer de geheugenkaart is te formatteren. Ik heb dit ook gehad na de froyo update.

[rquote=1865716&tid=131143&author=jsgsi]

Ik zit zelf ook te denken aan een tablet maar even wachten versie 2.2 is eigenlijk niet geschikt voor tablet pc´s .

2.3 (of 3.0) honeycomb is meer geschikt voor tablet´s.

Dit is trouwens wel een hele mooie (alleen beetje duur).

motorola xoom[/rquote]

Ik zit ook een tablet te overwegen, lijkt me handig om een beetje te surfen op de bank en zo. Maar zoals je zelf al zegt: de meesten draaien op 2.2, en dat is in mijn ogen aangepaste telefoon software. Ik wacht het nog even af tot er (betaalbare) tablets komen met honeycomb, dat schijnt veel beter te werken

Terug
Naar boven