• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Android gebruikers!!!

Ook ik heb nu Android i.c.m. Samsung Galaxy Ace

Zie bij instellingen>applicaties>actieve services. een aantal dingen staan met tellers erachter.

Wat is dit precies? is hij dan online iets aan het doen? kost dit geld?

Makko

@Makko wrote:Ook ik heb nu Android i.c.m. Samsung Galaxy Ace

Zie bij instellingen>applicaties>actieve services. een aantal dingen staan met tellers erachter.

Makko

Geen idee, maar een extra data abbonement kan bij zo'n telefoon zeker geen kwaad

@2000 wrote:@Makko wrote:Ook ik heb nu Android i.c.m. Samsung Galaxy Ace

Makko

Geen idee, maar een extra data abbonement kan bij zo'n telefoon zeker geen kwaad

Ik denk dat deze data van het geheugen is en de tijd die erachter staat hoelang deze aanstaat.

Lijkt mij geen internetverbruik.

Heb de GPS, internet, wifi en bluetooth uit. aangezien dit ook batterijverbruik scheeld.

Nu weer iets anders

Wat is QR Code, dat heb ik al opgezocht op Google, maar als je iets scant op internet, betaal je daar dan voor?

Ben nog steeds tevreden met mijn telefoon maar het heeft wel z'n tips en trucks nodig.

Kpn heeft de MBMETER uitgebracht voor het bekijken van je internetverbruik.

Ten opzichte van andere meter die ook wifi meetellen als gebruik, weet je niet wat nou daadwerkelijk het internetverbruik is van van abb. of prepaid.

De KPN versie heeft zoals ik vernam alleen voor betaald internetverbruik.

Binnenkort maar even testen.

Makko

@Makko wrote:@2000 wrote:@Makko wrote:Ook ik heb nu Android i.c.m. Samsung Galaxy Ace

Makko

Ik denk dat deze data van het geheugen is en de tijd die erachter staat hoelang deze aanstaat.

Lijkt mij geen internetverbruik.

Heb de GPS, internet, wifi en bluetooth uit. aangezien dit ook batterijverbruik scheeld.

Nu weer iets anders

Wat is QR Code, dat heb ik al opgezocht op Google, maar als je iets scant op internet, betaal je daar dan voor?

Ben nog steeds tevreden met mijn telefoon maar het heeft wel z'n tips en trucks nodig.

Kpn heeft de MBMETER uitgebracht voor het bekijken van je internetverbruik.

Ten opzichte van andere meter die ook wifi meetellen als gebruik, weet je niet wat nou daadwerkelijk het internetverbruik is van van abb. of prepaid.

De KPN versie heeft zoals ik vernam alleen voor betaald internetverbruik.

Binnenkort maar even testen.

Makko

Ben geen android kenner, maar services in een besturingssysteem zijn gewoon de belangrijke verwerkingsprocessen die je telefoon moet doen om te doen waar hij zo goed in is.

Kijk op je PC maar eens bij "Taakbeheer". Exact hetzelfde. Standaard laatie het niet zien, maar je kan er ook een tijdweergave bij zetten.

Dat is de zogeheten "CPU Tijd", oftewel: hoeveel van de tijd van de processor heeft dit proces al opgebruikt.

QR Code scan je niet online, maar offline. B.v. in een magazine, op een reclamebord, in een handleiding, etc.

Die code is gewoon een hele hippe barcode, die vertaalt naar een lokatie (www.iets.com/nogiets) op internet + wat extra info.

Besluit jij te scannen en dan de website te bezoeken, dan kost jou dat wat van je databundel. Verder niks.

Ik heb gister een nieuwe HTC désiré hd gekocht. Móet ff kijken hoe alles in elkaar zit. Maar dat lijkt me logisch als je eerst een Samsung d600 heb gehad haha. Ik ben tot nu toe zeer tevreden.

@bettus accu wrote:Ik heb gister een nieuwe HTC désiré hd gekocht. Móet ff kijken hoe alles in elkaar zit. Maar dat lijkt me logisch als je eerst een Samsung d600 heb gehad haha. Ik ben tot nu toe zeer tevreden.

Mij bevalt hij al bijna een jaar érg goed! Ik heb hem wel geroot, en draai nu custom software, waardoor ik wél langer dan 1 dag met de batterij doe king:

Het camera probleem is bij mij sinds kort weer terug. Sterker nog, het hele toestel wilde niks meer doen. SD kaart er uit, en weer goed. Ik heb een back up van de kaart gemaakt, kaart geformateerd, en alles terug gezet. Nu alles weer ok, alleen de camcorder blijft k.u.t.

@CarloZz wrote:Heb sinds 2 maanden de Galaxy S2 en wat een wereldmachine!! Kan niet echt meer van een telefoon spreken... Erg leuk speelgoed.

Alleen batterijduur is iets minder, maar dat was al bekend. Binnenkort maar eens updaten naar 2.3.4

Ik weet niet welke android versie ik nu heb, maar laatst heb ik m ff via kies geupdate.

Nu doe ik 2 dagen met mn accu :thumbup.

Moet ik alleen niet zoveel Apshalt spele.....

Terug
Naar boven