• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Anouk smeekt om grote penis.

maar ze kan wel goed zingen. heb haar live gezien. en dat moet ze gewoon lekker blijven doen. dan komt die grote penis vanzelf wel weer

Hmm.. Misschiem moet ik ook maar eens meer gaan zingen dan! :P

maar ze kan wel goed zingen. heb haar live gezien. en dat moet ze gewoon lekker blijven doen. dan komt die grote penis vanzelf wel weer

Hmm.. Misschiem moet ik ook maar eens meer gaan zingen dan! :P

Ik vin dr eng.. heeft ze nou nog niet genoeg poen om te stoppen en nooit meer in het nieuws te komen zodat ze lekker haar kinderen kan opvoeden?

hahaha de reacties zijn weer vermakelijk ja.

*Tilt buik op, maar ziet niets* :P

Ik vin dr eng.. heeft ze nou nog niet genoeg poen om te stoppen en nooit meer in het nieuws te komen zodat ze lekker haar kinderen kan opvoeden?

hahaha de reacties zijn weer vermakelijk ja.

*Tilt buik op, maar ziet niets* :P

Ze valt op bruin en lang.

Alleen jammer dat ze ook monogamie verlangt bij bovenstaande eisen :jerry

Dat werkt niet :jerry

Ze valt op bruin en lang.

Alleen jammer dat ze ook monogamie verlangt bij bovenstaande eisen :jerry

Dat werkt niet :jerry

@mantamafkees01 wrote:Tja, en toch, ik zou haar best voor een uurtje willen hebben. Even volblaffen, de eierstokken sausen, biertje en AJOUW! ;) :D

Het gaat niet om de grootte maar om de kracht achter de kogel, vandaar die dikke pens ( zou dat ook tellen? ) :D :jerry

@mantamafkees01 wrote:Tja, en toch, ik zou haar best voor een uurtje willen hebben. Even volblaffen, de eierstokken sausen, biertje en AJOUW! ;) :D

Het gaat niet om de grootte maar om de kracht achter de kogel, vandaar die dikke pens ( zou dat ook tellen? ) :D :jerry

Terug
Naar boven