• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

apk keuring in de buurt van Roermond

pluuske

Post weleens wat
hey hey ,

mijn tigra moet binnekort op apk keuring .

heeft er iemand een goed adresje waar ze gewoon een apk doen zonder onderdelen te vervangen ? als ik er niet om gevraagd heb .

heb heel veel slechte verhalen gehoord over kwikfit .

iemand een idee of tip ?

gr

Pascal

kwikfit vind altijd iets met de banden of uitlaat...? toevallig hebben ze dat ook nog is in huis?! ;)

ik ga altijd naar een kleine garage en dan blijf ik erbij totdat ie klaar is...

geen probleem bij hun!

dan kun je ook gelijk meekijken :angel

kwikfit vind altijd iets met de banden of uitlaat...? toevallig hebben ze dat ook nog is in huis?! ;)

ik ga altijd naar een kleine garage en dan blijf ik erbij totdat ie klaar is...

geen probleem bij hun!

dan kun je ook gelijk meekijken :angel

hum oke ik ga eens kijken toch is die 14.95 best een gokje waard of komen daar nog meer kosten bij ?

hier om de hoek zit een kleine particulier maar die vraagt voor een apk 80 euro wat ik erg veel geld vind .

hum oke ik ga eens kijken toch is die 14.95 best een gokje waard of komen daar nog meer kosten bij ?

hier om de hoek zit een kleine particulier maar die vraagt voor een apk 80 euro wat ik erg veel geld vind .

Ik ben zelf ook van in de buurt van Roermond, ga naar Weber in Maasbracht die keuren gewoon en ook nog zonder afspraak

+

Je krijgt een papiertje mee waar hij opschrijft wat er allemaal aan vervangen moet worden voor de apk

Ik ben zelf ook van in de buurt van Roermond, ga naar Weber in Maasbracht die keuren gewoon en ook nog zonder afspraak

+

Je krijgt een papiertje mee waar hij opschrijft wat er allemaal aan vervangen moet worden voor de apk

car service swalmen daar woon ik zelf nog geen 200 meter vandaan en is egt een balle tent .

bij mijn ouders vroegen ze daar voor een grote beurt en apk keuring . 600 euro inc materiaal en er was niks speciaals gebeurt .

dan ga ik eens kijken bij weber daar heb ik al veel goede dingen over gehoord .

car service swalmen daar woon ik zelf nog geen 200 meter vandaan en is egt een balle tent .

bij mijn ouders vroegen ze daar voor een grote beurt en apk keuring . 600 euro inc materiaal en er was niks speciaals gebeurt .

dan ga ik eens kijken bij weber daar heb ik al veel goede dingen over gehoord .

vind het wel zo netjes als je gewoon een papiertje mee krijgt met alles

erop wat er aan gedaan moet worden of moet worden vervangen en dat

ie dan alsnog gekeurd wordt..

vind het wel zo netjes als je gewoon een papiertje mee krijgt met alles

erop wat er aan gedaan moet worden of moet worden vervangen en dat

ie dan alsnog gekeurd wordt..

ik heb hem laten keuren bij apk centrum rijen koste 47 euro incl afmeldkosten mijne was in een keer goed gekeurt die gast doet alleen keuren nix repareren en als er wel iets aan de hand is met je auto geeft tie je 10 dagen de tijd om het te repareren of om te laten reapareren zonder dat er ectra kosten bij komen goei bedrijfke al vraag je t mijn:D

ik heb hem laten keuren bij apk centrum rijen koste 47 euro incl afmeldkosten mijne was in een keer goed gekeurt die gast doet alleen keuren nix repareren en als er wel iets aan de hand is met je auto geeft tie je 10 dagen de tijd om het te repareren of om te laten reapareren zonder dat er ectra kosten bij komen goei bedrijfke al vraag je t mijn:D

Terug
Naar boven