• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Armsteun voor GTC

Jef,

ik weet niet waar je woont maar voor € 49,95 bouwt ie hem ook nog in staat in de ad. Als het origineel is, heb je hem ingebouwd voor de Opel prijs

[rquote=1919003&tid=146596&author=j.pons][rquote=1918948&tid=146596&author=OpelJeff][rquote=1918594&tid=146596&author=Atema]Heb het nog even nagekeken bij de dealer waar ik gewerkt heb.

Deze:

51166111.png

is nog als enige te krijgen en kost zo'n €200,- (in het leer)[/rquote]

Ja volgens mij liet hij mij deze ook zien maar deze gaat niet aan de stoel vast heb ik het idee. Of zie ik dat verkeerd ?:hmmz[/rquote]

Deze zit ook aan de stoel vast.

Zit hij dan vast aan zowel als de linker en de rechter stoel ? of alleen aan bestuurders stoel ?

[/rquote]

[rquote=1919003&tid=146596&author=j.pons][rquote=1918948&tid=146596&author=OpelJeff][rquote=1918594&tid=146596&author=Atema]Heb het nog even nagekeken bij de dealer waar ik gewerkt heb.

Deze:

51166111.png

is nog als enige te krijgen en kost zo'n €200,- (in het leer)[/rquote]

Ja volgens mij liet hij mij deze ook zien maar deze gaat niet aan de stoel vast heb ik het idee. Of zie ik dat verkeerd ?:hmmz[/rquote]

Deze zit ook aan de stoel vast.

Zit hij dan vast aan zowel als de linker en de rechter stoel ? of alleen aan bestuurders stoel ?

[/rquote]

[rquote=1919044&tid=146596&author=jwvanyperen]Jef,

ik weet niet waar je woont maar voor € 49,95 bouwt ie hem ook nog in staat in de ad. Als het origineel is, heb je hem ingebouwd voor de Opel prijs[/rquote]

Ja dan komt het ook rond de 200 euro,

Had hem al gemailt met de vraag of het een makkelijke klus was en waar hij deze armsteunen vandaan heeft .

Hij zij dat hij daar ze adressjes voor heeft maar ik denk er zeer zeker over na.

[rquote=1919044&tid=146596&author=jwvanyperen]Jef,

ik weet niet waar je woont maar voor € 49,95 bouwt ie hem ook nog in staat in de ad. Als het origineel is, heb je hem ingebouwd voor de Opel prijs[/rquote]

Ja dan komt het ook rond de 200 euro,

Had hem al gemailt met de vraag of het een makkelijke klus was en waar hij deze armsteunen vandaan heeft .

Hij zij dat hij daar ze adressjes voor heeft maar ik denk er zeer zeker over na.

[rquote=1919159&tid=146596&author=OpelJeff]

[/rquote]

Aan beide lijkt mij niet logisch. Dan zou je je stoel niet meer kunnen verstellen. Het is een EPC plaatje en zal hoogstwaarschijnlijk betekenen dat hij er voor links en rechts stuur is.

Als je een klein beetje handig bent en je volgt de plaatjes in de Duitse how to kan het nooit een moeilijke klus zijn...

[rquote=1919159&tid=146596&author=OpelJeff]

[/rquote]

Aan beide lijkt mij niet logisch. Dan zou je je stoel niet meer kunnen verstellen. Het is een EPC plaatje en zal hoogstwaarschijnlijk betekenen dat hij er voor links en rechts stuur is.

Als je een klein beetje handig bent en je volgt de plaatjes in de Duitse how to kan het nooit een moeilijke klus zijn...

Nee leek mij ook al niet echt heel makkelijke nee.

Helaas is mijn duits niet al te best 0,0 om precies te zijn dus word erg moeilijke :P

ook zag ik op het plaatje dat je een gaatje in je bekleding moet maken ( ben ik ook niet echt fan van om zelf te doen )

Dus het liefste in bouwen maar ik vind de prijzen wel erg veel voor een armsteun het is dat een vaste eigelijke geen oplossing is. want zoals ik al had aan gegeven rijd mijn vrouw ook in de auto en die is een stuk kleiner dan ik ben dus was dit een goed uitkomst.

Nee leek mij ook al niet echt heel makkelijke nee.

Helaas is mijn duits niet al te best 0,0 om precies te zijn dus word erg moeilijke :P

ook zag ik op het plaatje dat je een gaatje in je bekleding moet maken ( ben ik ook niet echt fan van om zelf te doen )

Dus het liefste in bouwen maar ik vind de prijzen wel erg veel voor een armsteun het is dat een vaste eigelijke geen oplossing is. want zoals ik al had aan gegeven rijd mijn vrouw ook in de auto en die is een stuk kleiner dan ik ben dus was dit een goed uitkomst.

Google translate eens proberen, die krijgt het grootste deel wel vertaald denk ik.

Tja da's een lastige keuze dan, of iets (te) duurs of iets wat het net niet is.

Voor mezelf heb ik de knoop al doorgehakt... Ik ga toch voor iets (te) duurs :D

Succes

Google translate eens proberen, die krijgt het grootste deel wel vertaald denk ik.

Tja da's een lastige keuze dan, of iets (te) duurs of iets wat het net niet is.

Voor mezelf heb ik de knoop al doorgehakt... Ik ga toch voor iets (te) duurs :D

Succes

Dan ben je zeker wel redelijke handig als je dit zelf gaat doen :P.

Laat me even weten waar je het gehaald heb . Dan ga ik nog even verder twijfelen :P

Dan ben je zeker wel redelijke handig als je dit zelf gaat doen :P.

Laat me even weten waar je het gehaald heb . Dan ga ik nog even verder twijfelen :P

HAHAH ja dat is niet echt eerlijke maar ik heb wel een collega die dat ook heeft gedaan dus meschien dat hij dat kan :P

Terug
Naar boven