• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Armsteun voor GTC

[rquote=1918048&tid=146596&author=OpelJeff]pfff ja maar hij mag wel wat kosten vind ik wel beetje overdreven voor een arm steun.:o:hmmz[/rquote]

Rij hier ff naar de dealer, Dan ben je al 150 kwijt voor het mechanisme wat in je stoel zit:o

[rquote=1918048&tid=146596&author=OpelJeff]pfff ja maar hij mag wel wat kosten vind ik wel beetje overdreven voor een arm steun.:o:hmmz[/rquote]

Rij hier ff naar de dealer, Dan ben je al 150 kwijt voor het mechanisme wat in je stoel zit:o

Je kan natuurlijk ook even gm-tuningparts bellen deze is vaak dik goedkoper als de dealer ;) tis maar een tip die ik je tot 3x geef :agent

Je kan natuurlijk ook even gm-tuningparts bellen deze is vaak dik goedkoper als de dealer ;) tis maar een tip die ik je tot 3x geef :agent

[rquote=1918062&tid=146596&author=rdh]Je kan natuurlijk ook even gm-tuningparts bellen deze is vaak dik goedkoper als de dealer ;) tis maar een tip die ik je tot 3x geef :agent[/rquote]

Bedankt voor de tip heb hem ook al 3 X gelezen :P

Ja vind 200 euro inderdaad beetje erg duur voor een armsteun

en dan maakt me niet uit of het ergens ander duurder is :P

[rquote=1918062&tid=146596&author=rdh]Je kan natuurlijk ook even gm-tuningparts bellen deze is vaak dik goedkoper als de dealer ;) tis maar een tip die ik je tot 3x geef :agent[/rquote]

Bedankt voor de tip heb hem ook al 3 X gelezen :P

Ja vind 200 euro inderdaad beetje erg duur voor een armsteun

en dan maakt me niet uit of het ergens ander duurder is :P

[rquote=1917864&tid=146596&author=Klanderman]Ik zou gewoon zoals rdh al zegt naar gm-tuningparts mailen of gewoon naar een andere dealer gaan want hij moet daar echt te krijgen zijn. Is gewoon origineel opel.

Als het niet lukt kun je de mijne wel kopen, krijg je alleen de hele auto er bij. Heb hem te koop staan namelijk:P (sorry voor het misbruiken van je topic;)) haha.

Valt me trouwens wel op dat de dealer echt heel vaak en makkelijk zegt van we hebben het niet, als ik dat hier zo op het forum zie....[/rquote]

Ik wil hem wel kopen maar dan zonder de auto :D

[rquote=1917864&tid=146596&author=Klanderman]Ik zou gewoon zoals rdh al zegt naar gm-tuningparts mailen of gewoon naar een andere dealer gaan want hij moet daar echt te krijgen zijn. Is gewoon origineel opel.

Als het niet lukt kun je de mijne wel kopen, krijg je alleen de hele auto er bij. Heb hem te koop staan namelijk:P (sorry voor het misbruiken van je topic;)) haha.

Valt me trouwens wel op dat de dealer echt heel vaak en makkelijk zegt van we hebben het niet, als ik dat hier zo op het forum zie....[/rquote]

Ik wil hem wel kopen maar dan zonder de auto :D

[rquote=1917919&tid=146596&author=Klanderman]Dank je wel. Is carbon folie. Ik had het eerst ook op mijn spiegels maar dat vond ik niet zo mooi lijken. Is echt leuk spul, als je het zat bent trek je het er weer af.[/rquote]

Is dat die van M3? die werkt in iedergeval wel fijn

Die heb ik ook bij me lichtschakelaar, deurpanelen en die strip aan de passagiers kant zitten die van aluminium waren.

Vond het net wat mooier bij het interieur passen

Alleen die strips op me deuren ben ik nog niet helemaal 100% tevreden over, ik kan die strips er niet afhalen anders was het beter gelukt, die zitten met een of andere plastic popnagels ofzo vast dus het niet los te trekken

[rquote=1917919&tid=146596&author=Klanderman]Dank je wel. Is carbon folie. Ik had het eerst ook op mijn spiegels maar dat vond ik niet zo mooi lijken. Is echt leuk spul, als je het zat bent trek je het er weer af.[/rquote]

Is dat die van M3? die werkt in iedergeval wel fijn

Die heb ik ook bij me lichtschakelaar, deurpanelen en die strip aan de passagiers kant zitten die van aluminium waren.

Vond het net wat mooier bij het interieur passen

Alleen die strips op me deuren ben ik nog niet helemaal 100% tevreden over, ik kan die strips er niet afhalen anders was het beter gelukt, die zitten met een of andere plastic popnagels ofzo vast dus het niet los te trekken

@ OpelJeff

Helaas dan hebben wij geen deal ben ik bang;)

@botssiee

Je bedoelt 3m? Ik heb geen idee waar het van is. Mijn broertje heeft het erop gemaakt, het is wel heel dik spul. De strips laat ik zo, vind dat lichtere wel mooi juist, breekt de boel een beetje. Anders wordt het helemaal zo'n donkere bedoening.

Terug
Naar boven