• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona-A PICTURE-topic (wie nog meer een A-tje?)

origineel gepost door ototaal

Hulp gezocht!

Het register van de Opel A-Ascona hebben we bijna compleet, maar hebben we met inmiddels 123 registratie's nu alle Ascona's A van Nederland in beeld?

Wie heeft er nog aanvullingen?

hier in de buurt rijden ook twee a ascona's rond. Heb zo ff geen foto's bij de hand, maar ik zal ff kijken wat de kentekens zijn als ik ze weer spot

origineel gepost door Tiedo

origineel gepost door ototaal

Hulp gezocht!

Het register van de Opel A-Ascona hebben we bijna compleet, maar hebben we met inmiddels 123 registratie's nu alle Ascona's A van Nederland in beeld?

Wie heeft er nog aanvullingen?

hier in de buurt rijden ook twee a ascona's rond. Heb zo ff geen foto's bij de hand, maar ik zal ff kijken wat de kentekens zijn als ik ze weer spot

Heb mijn eigen ge-update. :)

origineel gepost door Kermitkiller

:kewlpics:kewlpics

:Pdit weekend zal ik ze even maken, zet ik hem gelijk even op MP

;)

asconaA001.jpg

asconaA005.jpg

wij hebben sinds 2 weken nu ook een a-ascona.

hij staat nu net in de primer.

tevens hebben we ook een gelaste rolkooi te koop voor een a-ascona.zonder papieren, mooi voor driften enz.

wij hebbben hem eruit gehaald, omdat we er 1 met papieren in willen hebben.

maureen

mijn_fotos.php
[/URL]

heej een a 4drs 1200

heb ik ook gehad

heb nu oa nog een 4drs 1600automaat

1200tjes zijn er in nl niet zo veel geleverd...in belgie meer

motor is geen probleem, maar de bak is anders...

stuk van de schakelpook is anders als bv c kadett...maar kun je wel overschroeven.

Heb er nog een perfecte achteras van met gereviseerde remmerij en aandrijfassen...en radiator geloof ik....

Veel plezier ermee iig!

spijtig genoeg is het lakwerk niet in zo goede staat.... vernis schilfert af, alleen de binnenspatborden zijn wat zwak vooral aan de batterijkant.... voor de rest keihard.

ben nog aan het denken wat ik ermee ga doen, heb al wat te veel auto's.

30i97q8.jpg

ejwz86.jpg

Staat te koop op Kapaza... schone prijs...

origineel gepost door deziggy

spijtig genoeg is het lakwerk niet in zo goede staat.... vernis schilfert af, alleen de binnenspatborden zijn wat zwak vooral aan de batterijkant.... voor de rest keihard.

ben nog aan het denken wat ik ermee ga doen, heb al wat te veel auto's.

30i97q8.jpg

ejwz86.jpg

Foto uit juli 1975...

Deze auto, een Opel Ascona 16, had een zwart dak... zo'n zacht dakzeil erop, om het maar ff zo te noemen.

Heb dit nog nooit eerder gezien bij andere Ascona's... Kwam dit vaker voor?

Heb totaal geen gegevens van deze auto, en mijn ouders weten het ook niet meer...

Ik zal binnenkort eens alle andere fotoboeken doorbladeren, misschien dat de Ascona er nog wel vaker op heeft gestaan.

Foto-GYFXTNPO.jpg

Terug
Naar boven