• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona C Project; Verlagen en updates 16/5

Liever gelast dan geleased! Die sticker zit er niet voor niks op king:

En ja, had m graag geschorst en helemaal uit elkaar getrokken, maar dat mag niet... En zolang ik nog thuis woon heb ik daar niks over te zeggen he :P

En een 2e auto zit er ook niet in helaas...

ken t haha das voordeel als je je eigen huis en stalling hebt :P

helaas loopt mij 2drs momenteel ook bagger wegens benzine problemen

maar daar komt dit weekend verandering in ....

nieuwe benzine tank ,benzineleidingen van voor na achter,andere pomp, nieuwe benzine filter eronder en dan hopen dat ze weer goed rijd

want dit is nu echt niks om mee te rijden... stotteren als een gek en wegvallen ..

ken t haha das voordeel als je je eigen huis en stalling hebt :P

helaas loopt mij 2drs momenteel ook bagger wegens benzine problemen

maar daar komt dit weekend verandering in ....

nieuwe benzine tank ,benzineleidingen van voor na achter,andere pomp, nieuwe benzine filter eronder en dan hopen dat ze weer goed rijd

want dit is nu echt niks om mee te rijden... stotteren als een gek en wegvallen ..

Halloow,

vandaag op t werk even tijd gehad om naar de roest te kijken. Even in het beruchte hoekje het schutbordrommel eraf gehaald. Met dit als resultaat;

Het rechtse deel ook even weggehaald maar hier zat geen roest, heb dat maar even flink in de tectyl gezet.

Groet!

Halloow,

vandaag op t werk even tijd gehad om naar de roest te kijken. Even in het beruchte hoekje het schutbordrommel eraf gehaald. Met dit als resultaat;

Het rechtse deel ook even weggehaald maar hier zat geen roest, heb dat maar even flink in de tectyl gezet.

Groet!

Valt nog mee gelukkig! van het voorjaar maar ff fixen dan,dan kan je er weer een hele tijd mee doen.

Verder heb je een mooie Ascona dus het is zeker de moeite,en ach,een beetje gek moet je toch wel zijn als Opelliefhebber. :mrgreen:

Valt nog mee gelukkig! van het voorjaar maar ff fixen dan,dan kan je er weer een hele tijd mee doen.

Verder heb je een mooie Ascona dus het is zeker de moeite,en ach,een beetje gek moet je toch wel zijn als Opelliefhebber. :mrgreen:

Om de plannen toch maar gewoon door te zetten met m'n beestje, een sportstuurtje erin gezet. Niet veel kleiner dan orgineel, ligt net iets lekkerder in de hand en komt wel van pas bij mijn soms wat vlotte rijstijl :jerry

Eerst maar een trekker gemaakt...

Het grootte verschil valt mee, maar toch een heel stuk zwaarder sturen... 'free fitness' :thumb

En het resultaat, hier nog zonder stuurkappen, deze lopen na een kleine bewerking nog iets aan tegen de stuurnaaf...

Om de plannen toch maar gewoon door te zetten met m'n beestje, een sportstuurtje erin gezet. Niet veel kleiner dan orgineel, ligt net iets lekkerder in de hand en komt wel van pas bij mijn soms wat vlotte rijstijl :jerry

Eerst maar een trekker gemaakt...

Het grootte verschil valt mee, maar toch een heel stuk zwaarder sturen... 'free fitness' :thumb

En het resultaat, hier nog zonder stuurkappen, deze lopen na een kleine bewerking nog iets aan tegen de stuurnaaf...

Hé Brian,

Ik heb hier nog een vrijwel ongebruikte vraagbaak voor de Ascona C 1983-1988 liggen.

Kan jij daar wat mee? Of heb je hem zelf al?

gr

John

Hé Brian,

Ik heb hier nog een vrijwel ongebruikte vraagbaak voor de Ascona C 1983-1988 liggen.

Kan jij daar wat mee? Of heb je hem zelf al?

gr

John

Terug
Naar boven