• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!!

img3045t.jpg

img3042z.jpg

Ziet er allemaal goed uit, maar hoe centreer je nu je wielen, deze lijken mij nu tegen de moeren aan te lopen die je ziet, of ben ik nu gek??

Bij mijn wilwood kit, had ik het hart van de schijf omgeboord en deze over mijn wielbouten gezet met een borgmoertje.

Deze manier van monteren ben ik verder niet bekend mee...

misschien een kleine spoorverbreder die gaten heeft waar die moeren in komen te zitten. denk dat een cm verbreding genoeg is. zo zou ik dat doen denk ik:P

ziet er idd erg goed uit allemaal.

dit was om pas te maken,heb een adapter plaat laten maken tussen schijf en naaf. ik had nu even bout en moer gebruikt met wat ringen om de juiste afstand te bepalen:p

bedankt voor de reacties!

die had ik ook besteld, maar waren niet meer leverbaar.

heb nu van een calibra gepakt, zodat remklauw bracket overeen komt met ophangingspunten aan fussee

hey mats nog wat gedaan?ik hoop dat ik binnenkort ff een topicje van mijn BC20let kan maken.

werk erg veel op t moment en heb gewoon gezin enzo.

ga zo door zeg ik.greetz rene

ja staat nog steeds bij de spuiter, en me rolkooi is terug van de coater! binnenkort weer pics.

ben benieuwd heb je foto's

mvg mats

een in goed verkerende staat hks gtRS disco potato op de kop kunnen tikken, + spruitstuk voor c20let gevonden

hierbij een plaatje, gemaakt met een blackberry curve, vandaar de kwali:P

owhjah, en zoals jullie kunnen zien zal ik wss een pedalbox moeten maken, want ik denk dat me rempotje anders wegsmelt;P

img00059201010181714.jpg

img00060201010181714.jpg

Goed bezig weer mats.

Ik kom binnenkort wel eens kijken, maar lijkt allemaal goed te komen :D

Alleen hou ik je straks niet meer bij, als je zo doorgaat, kutzooi, haha :afro

haah we zullen zien:$ duurt nog wel ff voordat het klaar is.. ben nu ff oplossing aan het bedenken voor me remmen:p

gaat weer wat kosten dacht ik zo:o

spreek je snel!

en wanneer komt nu de achteras upgrade:P zal wel haast nodig zijn met het vermogen wat je nu gaat rijden...

Terug
Naar boven