ik had de radiator al liggen, kabels om de accu naar achter te plaatsen, injectoren heb ik nog liggen. En de bedoelling was precies zoals je hierboven beschrijft. Alleen heb de supercharger verkocht omdat ik een huis had gekocht en het geld ook wel goed kon gebruiken. Daarnaast was ik werkzaam bij een opel dealer wathet gebruik van kennis, gereedschap en brug mogelijk maakte, dat heb ik nu ook niet meer. Dus het gaat niet meer gebeuren helaas.
Ik ben daarom wel jaloers in de goede zin van het woord dat jij het wel hebt doorgezet. Echt geweldig![/quote]
Ja, begrijpelijk. Een goede werkplaats is ook wel heel handig ja. Astra is nu even opgeborgen in de garage tot die witte troep weer weg is. Zal daarna ook wel ff een filmpje maken.
Ik ben daarom wel jaloers in de goede zin van het woord dat jij het wel hebt doorgezet. Echt geweldig![/quote]
Ja, begrijpelijk. Een goede werkplaats is ook wel heel handig ja. Astra is nu even opgeborgen in de garage tot die witte troep weer weg is. Zal daarna ook wel ff een filmpje maken.