• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra F c20let ( Update ER ZIT WEER LEVEN IN )

lijkt van buiten wel op deze ook met turbo

IMG_1236.jpg

Nondeju, de kleurencombinatie lijkt er inderdaad wel erg veel op. :swear :wtf

Waar komt die ineens vandaan? Ben alleen niet kapot van die monster voorbumper en de wel erg duidelijk zichtbare intercooler.

Zou die keuze zelf nooit maken. Moet een beetje een verrassing blijven voor de ander automobilisten. Zeker voor de grotere BMW, Audi en Mercedes-rijders.

Maar je hebt zeker gelijk, de kleuren lijken wel erg op die van mijn Astratje.

Origineel willen zijn in je ontwerp schijnt toch lastiger te zijn als men denkt.

Ga hem nu alleen niet meer omspuiten naar een andere kleur. Het zij zo.

Nondeju, de kleurencombinatie lijkt er inderdaad wel erg veel op. :swear :wtf

Waar komt die ineens vandaan? Ben alleen niet kapot van die monster voorbumper en de wel erg duidelijk zichtbare intercooler.

Zou die keuze zelf nooit maken. Moet een beetje een verrassing blijven voor de ander automobilisten. Zeker voor de grotere BMW, Audi en Mercedes-rijders.

Maar je hebt zeker gelijk, de kleuren lijken wel erg op die van mijn Astratje.

Origineel willen zijn in je ontwerp schijnt toch lastiger te zijn als men denkt.

Ga hem nu alleen niet meer omspuiten naar een andere kleur. Het zij zo.

Even een kleine interieur update.

Na 3 dagen bezig te zijn geweest met het leggen van de kabels aansluiten van de boxen, versterkers, condensator en het modificeren van de deurkabelbomen om de boxenkabels netjes te kunnen leggen ben ik creatief geweest met MDF.

Ik wilde van de versterkers niets zien en daar moest ik dus iets voor verzinnen.

Dit is het dan uiteindelijk geworden.

19082011495.jpg

19082011500.jpg

19082011499.jpg

19082011501.jpg

19082011502.jpg

De hoogte van de vloer wil ik doortrekken tot net achter de stoelen, zodat er een grote "laadvloer" ontstaat.

Het begin is in ieder geval gemaakt.

Verder ben ik nog bezig geweest met het verder afwerken van het interieur. Veel kleine detailwerkzaamheden, maar het maakt straks wel het verschil in mijn ogen.

19082011508.jpg

19082011509.jpg

19082011511.jpg

19082011512.jpg

Even een kleine interieur update.

Na 3 dagen bezig te zijn geweest met het leggen van de kabels aansluiten van de boxen, versterkers, condensator en het modificeren van de deurkabelbomen om de boxenkabels netjes te kunnen leggen ben ik creatief geweest met MDF.

Ik wilde van de versterkers niets zien en daar moest ik dus iets voor verzinnen.

Dit is het dan uiteindelijk geworden.

19082011495.jpg

19082011500.jpg

19082011499.jpg

19082011501.jpg

19082011502.jpg

De hoogte van de vloer wil ik doortrekken tot net achter de stoelen, zodat er een grote "laadvloer" ontstaat.

Het begin is in ieder geval gemaakt.

Verder ben ik nog bezig geweest met het verder afwerken van het interieur. Veel kleine detailwerkzaamheden, maar het maakt straks wel het verschil in mijn ogen.

19082011508.jpg

19082011509.jpg

19082011511.jpg

19082011512.jpg

@teungts wrote:lijkt van buiten wel op deze ook met turbo

IMG_1236.jpg

Dit ding ziet er van dichtbij niet echt heel netjes uit, en die intercooler zo is echt belachelijk

@tom76tls jou Astra word echt heel gaaf als ik dit zo zie!! Vooral als je met 16" gaat rondrijden :thumb

@teungts wrote:lijkt van buiten wel op deze ook met turbo

IMG_1236.jpg

Dit ding ziet er van dichtbij niet echt heel netjes uit, en die intercooler zo is echt belachelijk

@tom76tls jou Astra word echt heel gaaf als ik dit zo zie!! Vooral als je met 16" gaat rondrijden :thumb

De 16 Inch gaan er met de tijd weer onder vandaan. Zijn alleen geleend van mijn broertje i.v.m de verlaging die er nu onder zit. Nu passen de 18 inch niet meer.

Ben nu nog op het in hardheid verstelbare Koni-onderstel ( geel ) aan het wachten. Als dat binnen is gaan de -30 veren van Koni eronder en passen de 18-ers ook weer. Deze laat ik eerst weer repareren en en dan pouwdercoaten. Zat te denken aan de kleur van het interieur, maar ben me daar nog niet helemaal zeker van ( qua kleur dan ).

Nieuwe remmenset voor achter is inmiddels ook al besteld, dus volgende week wordt weer een drukke week met opbouwen.

Ik wil bij deze even iedereen bedanken voor de geweldige reacties. Is echt erg motiverend en helpt me echt bij de opbouw. Af en toe was de motivatie erg ver te zoeken. Thanks mensen.

:wors :wors :wors

19082011507.jpg

19082011503.jpg

De 16 Inch gaan er met de tijd weer onder vandaan. Zijn alleen geleend van mijn broertje i.v.m de verlaging die er nu onder zit. Nu passen de 18 inch niet meer.

Ben nu nog op het in hardheid verstelbare Koni-onderstel ( geel ) aan het wachten. Als dat binnen is gaan de -30 veren van Koni eronder en passen de 18-ers ook weer. Deze laat ik eerst weer repareren en en dan pouwdercoaten. Zat te denken aan de kleur van het interieur, maar ben me daar nog niet helemaal zeker van ( qua kleur dan ).

Nieuwe remmenset voor achter is inmiddels ook al besteld, dus volgende week wordt weer een drukke week met opbouwen.

Ik wil bij deze even iedereen bedanken voor de geweldige reacties. Is echt erg motiverend en helpt me echt bij de opbouw. Af en toe was de motivatie erg ver te zoeken. Thanks mensen.

:wors :wors :wors

19082011507.jpg

19082011503.jpg

Idd top auto, jammer van het dak en kleuren zijn ook niet echt mijn smaak. Liever 1 kleur voor 't geheel.

enne; worden die versterkers zo niet erg warm?

Idd top auto, jammer van het dak en kleuren zijn ook niet echt mijn smaak. Liever 1 kleur voor 't geheel.

enne; worden die versterkers zo niet erg warm?

Er komen nog ventilatoren in. 2 blazende en 2 aanzuigende dus dat zit wel goed.

Wat het dak betreft: Ik wilde gewoon iets aparts en dat is het geworden.

En ik vind het de astra ook zeker niet slecht staan. Heb tijdens een meeting in Oss

een Kadett met een vouwdak zien staan en dat vond ik ook erg mooi om te zien.

Als ik er straks in rij en het dak open heb zal ik zeker genieten. ;)

Zoals ik dat nu al doe als ik ernaar kijk.

Er komen nog ventilatoren in. 2 blazende en 2 aanzuigende dus dat zit wel goed.

Wat het dak betreft: Ik wilde gewoon iets aparts en dat is het geworden.

En ik vind het de astra ook zeker niet slecht staan. Heb tijdens een meeting in Oss

een Kadett met een vouwdak zien staan en dat vond ik ook erg mooi om te zien.

Als ik er straks in rij en het dak open heb zal ik zeker genieten. ;)

Zoals ik dat nu al doe als ik ernaar kijk.

wow, wat een werk, wat een geduld, wat een tijd.

heeeeeeeeeeeel veel respect van mijn kant !

Werkelijk Klasse :thumbup :thumbup

Ga zo door zou ik zeggen.

Rik ;)

wow, wat een werk, wat een geduld, wat een tijd.

heeeeeeeeeeeel veel respect van mijn kant !

Werkelijk Klasse :thumbup :thumbup

Ga zo door zou ik zeggen.

Rik ;)

@ Rik: 'T is idd erg veel werk en geduld hoort er misschien ook een beetje bij, maar dat geldt voor al de projecten die hier staan.

Ik kan je reactie in ieder geval erg waarderen. Thanx ;)

@ Rik: 'T is idd erg veel werk en geduld hoort er misschien ook een beetje bij, maar dat geldt voor al de projecten die hier staan.

Ik kan je reactie in ieder geval erg waarderen. Thanx ;)

hey

ziet er goed uit man

ik vind dat dak wel wat hebben hoor heeft niet iedereen en denk ook dat je moet kijken als die af is

wat gaa je met die bumpers doen blijft dat zo ?

Terug
Naar boven