robert_corsa
Woont hier bijna
nadat de astra in mekaar gereden was. moest er voor tijdelijk een vervanger komen.
deze auto wil ik een anderhalf jaar maximaal rijden. dan wil ik opzoek naar een mooie astra h 5 deurs opc line met 1.8 motor
opel astra f
1600 16v
april 1998
-5 deurs
-rood metallic
-169000 gelopen
dat roestplekje op de rand zit er ook aan de andere kant. in mindere maten. prima te fixen dus.
helaas zit er ook roest rond de antenne.
de vraagjes
-de ventilatie roosters in het midden blazen altijd. bij kachel in middenstand komt er koude lucht uit.
kunnen deze ook uit? die regelaar staat op 0
-hoe zuinig loopt een 1,6 16v? x16xel
-welke uitvoering betreft mijn astra f?
-heeft er iemand een foto van de onderkant van het dashboard kastje. heb het idee dat er wat mist. ik kijk zo tegen het kale ijzer van het schutboard aan
-is de antenne niet elektrisch? of is dat te maken? had altijd het idee dat deze bij de f automatisch naar beneden ging. of omhoog
verder wil ik er wel aan toevoegen dat de astra f minder rijd dan de g. al moet ik ook toegeven dat de f wel heerlijk rijd eigenlijk
plus en min punten van mijn f.
+schakelt, rijd en koppelt als nieuw
+motor loopt en reageert als nieuw. volgens mij een heel fris blokje.
+vrij stil
+geen 1 rammeltje in en buiten de auto
+comfort
-remmen. veel langere remweg dan de astra g (moet harder duwen)
-een beetje slappe vering, helt over in de bochten
-motor geluid tijdens het optrekken en doortrekken naar de juiste snelheid
verder wel een fijne auto die van binnen als nieuw is en rijd. en een hoop ruimte.
deze auto wil ik een anderhalf jaar maximaal rijden. dan wil ik opzoek naar een mooie astra h 5 deurs opc line met 1.8 motor
opel astra f
1600 16v
april 1998
-5 deurs
-rood metallic
-169000 gelopen
dat roestplekje op de rand zit er ook aan de andere kant. in mindere maten. prima te fixen dus.
helaas zit er ook roest rond de antenne.
de vraagjes
-de ventilatie roosters in het midden blazen altijd. bij kachel in middenstand komt er koude lucht uit.
kunnen deze ook uit? die regelaar staat op 0
-hoe zuinig loopt een 1,6 16v? x16xel
-welke uitvoering betreft mijn astra f?
-heeft er iemand een foto van de onderkant van het dashboard kastje. heb het idee dat er wat mist. ik kijk zo tegen het kale ijzer van het schutboard aan
-is de antenne niet elektrisch? of is dat te maken? had altijd het idee dat deze bij de f automatisch naar beneden ging. of omhoog
verder wil ik er wel aan toevoegen dat de astra f minder rijd dan de g. al moet ik ook toegeven dat de f wel heerlijk rijd eigenlijk
plus en min punten van mijn f.
+schakelt, rijd en koppelt als nieuw
+motor loopt en reageert als nieuw. volgens mij een heel fris blokje.
+vrij stil
+geen 1 rammeltje in en buiten de auto
+comfort
-remmen. veel langere remweg dan de astra g (moet harder duwen)
-een beetje slappe vering, helt over in de bochten
-motor geluid tijdens het optrekken en doortrekken naar de juiste snelheid
verder wel een fijne auto die van binnen als nieuw is en rijd. en een hoop ruimte.