• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra F - Heeft zij toekomst?

nou dan meld ik me maar Bert ..ja Vakgarage Nieuw vennep is een goed adres laat ik ook me klanten keuren Wiliam doet het netjes ..

en diemeux zoek is contact met me ik als verwoed Opel beun (dik 40jaar) wil wel is bij je kijken .

ik denk na een olie en ontvet beurt dat er een redelijk stuk overzicht is wat er mis is ,,,,LEVE DE WIBRA DASTY GEEL"""

en is kijken of je nog een deksel in je koppelings huis hebt voor bij je koppeling te komen .scheeld een vracht in de kosten .

verder geef ik met een oude auto het advies je kan en mag 8 weken voor keur data te keuren met behoud van de laatste datum bij afkeur heb je nog even de tijd en rijd je niet zonder keur in de ronte

ik zou zeggen 2u2 me maar is.of pleeg met wim v6 overleg over mij.

Bert Hoofddorp

Kan het laten doen voor 400 euro. Hier zit tevens nog het een en ander bij voor de APK. Voor die prijs wordt het olieverlies e.d. opgelost.

Kan het laten doen voor 400 euro. Hier zit tevens nog het een en ander bij voor de APK. Voor die prijs wordt het olieverlies e.d. opgelost.

ik zou is met het verhaal wat ze gaan doen bij mij je melden dan zal ik is kijken of daar een grond in zit ..let op olie filter 5€ rubber klepdeksel pakking 8,90€ en 15 min werk en je olie lekkage is over zeg ik spuit de zooi ff lekker schoon 1/2 uurtje en klaar is kees .

wat gaan ze dan verder doen voor die 400€?????????????????????????????? je zal denk ik nog op 13 inch wieltjes staan dan kost een band ook geen drol blijft mij vreemd .

zet het verhaal via 2u2 naar me toe en je hoort van mij ,,laat ik een prijs vallen voor dat werk ,je kon wel is schrikken,, ik wil ook eerst vrijblijvend voor je kijken . meer heb ik niet te bieden .

ik heb het idee dat met een oudere wagen die zoals het blokkie er uit ziet onverzorgd oogt je meteen op het hakblok gaat dit terecht of onterecht ??heb hier wel wat voorbeelden staan hoor hoe het er uit kan zien met onderhoud op BEHOUD staat ook een te koop bij mij van 2003 voor weinig dat is ook kwijlen zo mooi .

Bert

ik zou is met het verhaal wat ze gaan doen bij mij je melden dan zal ik is kijken of daar een grond in zit ..let op olie filter 5€ rubber klepdeksel pakking 8,90€ en 15 min werk en je olie lekkage is over zeg ik spuit de zooi ff lekker schoon 1/2 uurtje en klaar is kees .

wat gaan ze dan verder doen voor die 400€?????????????????????????????? je zal denk ik nog op 13 inch wieltjes staan dan kost een band ook geen drol blijft mij vreemd .

zet het verhaal via 2u2 naar me toe en je hoort van mij ,,laat ik een prijs vallen voor dat werk ,je kon wel is schrikken,, ik wil ook eerst vrijblijvend voor je kijken . meer heb ik niet te bieden .

ik heb het idee dat met een oudere wagen die zoals het blokkie er uit ziet onverzorgd oogt je meteen op het hakblok gaat dit terecht of onterecht ??heb hier wel wat voorbeelden staan hoor hoe het er uit kan zien met onderhoud op BEHOUD staat ook een te koop bij mij van 2003 voor weinig dat is ook kwijlen zo mooi .

Bert

Terug
Naar boven