• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra g coupe turbo. kopen of laten staan? hoe behandelen??

Met die wetenschap zou ik voor de 2.2 gaan.

Heb zelf de 1.8 gehad,is redelijk zuinig (1:12,5) en kan goed met het verkeer mee maar je rijdt er geen Gti'tjes en ander sportief spul mee kwijt helaas. Hou je van sportief rijden koop dan GEEN 1.8

hoef geen snelle auto om gti'tjes er mee uit te rijden. als ik een turbo kan kopen, zou dat al echt zijn voor liefhebberij, en toch met de gedachten dat je iets ''unieks'' rijd.

hoef geen snelle auto om gti'tjes er mee uit te rijden. als ik een turbo kan kopen, zou dat al echt zijn voor liefhebberij, en toch met de gedachten dat je iets ''unieks'' rijd.

Astra H OPC blok er in met 10k er op, weet je zeker dat ie niet is afgetrapt en nog netjes is! king: Het wisselen stelt geen hol voor namelijk!

Astra H OPC blok er in met 10k er op, weet je zeker dat ie niet is afgetrapt en nog netjes is! king: Het wisselen stelt geen hol voor namelijk!

zuipen, hangt helemaal af van hoe je rijd.

met mijn 1.6 8v z16se kan ik ook 1.13 rijden, bijna niemand die dat kan als ik zo af en toe lees.

als ik met een turbo 1.10 kan rijden, rijd ik net zo duur als mijn astra 1.6, alleen wel met 1 keer zoveel vermogen

zuipen, hangt helemaal af van hoe je rijd.

met mijn 1.6 8v z16se kan ik ook 1.13 rijden, bijna niemand die dat kan als ik zo af en toe lees.

als ik met een turbo 1.10 kan rijden, rijd ik net zo duur als mijn astra 1.6, alleen wel met 1 keer zoveel vermogen

Met mijn z16xep kan ik ook 7.5l/100km rijden, maar dan moet je echt al je best doen hoor..

Als ik dat wil dan neem ik volgende keer wel een 75 pk ofzo, want aan je overige pk's heb je dan ook niets meer :D

Met mijn z16xep kan ik ook 7.5l/100km rijden, maar dan moet je echt al je best doen hoor..

Als ik dat wil dan neem ik volgende keer wel een 75 pk ofzo, want aan je overige pk's heb je dan ook niets meer :D

Langs de 1e kant wel, langs de andere kant niet.

Als ik in mijn omgeving kijk rijden er inderdaad wel minder astra g opc's rond dan coupé's hoewel ik ook helemaal niet vaak coupés zie.

Maar voor een "niet kenner" is een astra g opc dan weer een gewone astra of een "getunede" astra..

Langs de 1e kant wel, langs de andere kant niet.

Als ik in mijn omgeving kijk rijden er inderdaad wel minder astra g opc's rond dan coupé's hoewel ik ook helemaal niet vaak coupés zie.

Maar voor een "niet kenner" is een astra g opc dan weer een gewone astra of een "getunede" astra..

Ze verschillen eenvoudig weg te weinig met 13 in dozijn astra's, das t jammere. Heb het altijd vreemd gevonden dat bv handgrepen en skirts niet zijn meegespoten en bv bij een coupe standaard.

Ze verschillen eenvoudig weg te weinig met 13 in dozijn astra's, das t jammere. Heb het altijd vreemd gevonden dat bv handgrepen en skirts niet zijn meegespoten en bv bij een coupe standaard.

En laat dat nu juist het "speciale" aan een wagen zijn, zo'n kleine dingen maken een groot verschil in uitzicht..

En laat dat nu juist het "speciale" aan een wagen zijn, zo'n kleine dingen maken een groot verschil in uitzicht..

dat ze eraan verschillen is wat te doen, een lekke koppaking ook, het is maar net waar je voorkeur ligt, ik was zelf ook opzoek naar een coupe turbo maar ben ook uitgekomen bij een opc1, keuzes keuzes

Terug
Naar boven