• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra g coupe turbo. kopen of laten staan? hoe behandelen??

@DaanH wrote:De astra G 1.6 8v van mijn vader had bij 170k ook een lekke koppakking. kan bij alle blokjes gebeuren.

De meeste opc 1 op marktplaats hebben toch al ruim over de 2 ton gelopen dus dan zullen ze toch wel redelijk goed zijn lijkt me.

Ik rij iig, al 2 jaar probleemloos rond met mijn opc 1 :thumbup

Met mijn A corsa gsi c16sei heb ik wel een gescheurde kop gehad :swear

Heb genoeg opc 1's met motorschade op MP zien staan. Ook hier in mn omgeving ken ik er die kapotte blokken hebben gehad.

@DaanH wrote:De astra G 1.6 8v van mijn vader had bij 170k ook een lekke koppakking. kan bij alle blokjes gebeuren.

De meeste opc 1 op marktplaats hebben toch al ruim over de 2 ton gelopen dus dan zullen ze toch wel redelijk goed zijn lijkt me.

Ik rij iig, al 2 jaar probleemloos rond met mijn opc 1 :thumbup

Met mijn A corsa gsi c16sei heb ik wel een gescheurde kop gehad :swear

Heb genoeg opc 1's met motorschade op MP zien staan. Ook hier in mn omgeving ken ik er die kapotte blokken hebben gehad.

Er is genoeg kennis (en mensen) om je te helpen bij vrijwel alle problemen die je tegen kan komen met zo'n (coupe) turbo hoor! Vrijwel alles kan je zelf doen.

Er is genoeg kennis (en mensen) om je te helpen bij vrijwel alle problemen die je tegen kan komen met zo'n (coupe) turbo hoor! Vrijwel alles kan je zelf doen.

@OscaR-16v wrote:een opc in standaard grijs of zwart is ook niet zo heel bijzonder. de opc blauw is dan toch een stuk unieker, deze kleur zie je niet op de coupe.

Bedoel je nu dat je die kleur niet vaak op coupes ziet?

Want er rijden wel degelijk blauwe coupés rond hoor :D

@OscaR-16v wrote:een opc in standaard grijs of zwart is ook niet zo heel bijzonder. de opc blauw is dan toch een stuk unieker, deze kleur zie je niet op de coupe.

Bedoel je nu dat je die kleur niet vaak op coupes ziet?

Want er rijden wel degelijk blauwe coupés rond hoor :D

Een zwarte opc is zeldzamer dan een blauwe...thats for sure!

De kleur blauw die coupe turbo's hebben is niet de arden blue van de OPC.

Een zwarte opc is zeldzamer dan een blauwe...thats for sure!

De kleur blauw die coupe turbo's hebben is niet de arden blue van de OPC.

Mn 2 schatjes, OPC en Coupe turbo, poosje terug alweer. Heb ze nu beide niet meer.

327529.jpg

Jouw kleur heb ik nog maar 1x gezien, althans sinds ik zelf een coupé heb.

Voorheen nooit op gelet :D

Mijn kleur "mirage" zie je nog wel eens vaker :jerry

Jouw kleur heb ik nog maar 1x gezien, althans sinds ik zelf een coupé heb.

Voorheen nooit op gelet :D

Mijn kleur "mirage" zie je nog wel eens vaker :jerry

Ik vind donkergroene Coupé's en die donkerrode kleur niet erg mooi, gelukkig zie je dat amper.

@ Kwuyts, de keren dat ik een andere Coupé in mijn kleur ben tegengekomen in de afgelopen drie jaar is op 1 hand te tellen, maar er staan er best een aantal op MP.

Ik vind donkergroene Coupé's en die donkerrode kleur niet erg mooi, gelukkig zie je dat amper.

@ Kwuyts, de keren dat ik een andere Coupé in mijn kleur ben tegengekomen in de afgelopen drie jaar is op 1 hand te tellen, maar er staan er best een aantal op MP.

ik vin die donker rooie echt wel fraai, en dan vooral met creme ledere bekleding erin. het word dan wel al snel een ouwe mannen bak, maar dat maakt ook niet uit haha.

maar ik zie vrijvaak coupe's in capri rijden hoor, misschien zijn ze niet gelijk verdeelt over nederland :jerry

ik vin die donker rooie echt wel fraai, en dan vooral met creme ledere bekleding erin. het word dan wel al snel een ouwe mannen bak, maar dat maakt ook niet uit haha.

maar ik zie vrijvaak coupe's in capri rijden hoor, misschien zijn ze niet gelijk verdeelt over nederland :jerry

Een collega van me heeft die heel donkerblauwe Coupé, met een rood interieur, dat is ook echt schitterend.

Terug
Naar boven