Ik ben begonnen aan het inbouwen van een geluidsinstallatie in mijn 5-deurs astra g.
Alle onderdelen zijn van audiobahn.
Stap 1. oude accu eruit.
De accu leek me aanzienlijk oud, aangezien de auto slecht startte en onder de 12 volt gaf zonder dat de motor liep.
Stap 2. Nieuwe radio erin.
Beetje wazige foto, maar het is een Audiobahn A1200N.
Stap 3. Nieuwe accu erin.
Een yellow top gel accu.
Met een extra 70 QMM massakabel.
Ik ben nu bezig met Stap 4. Audio kabels naar achteren trekken. Maar ik krijg het paneel nog niet open waar ze achterlangs moeten.
De schroef aangegeven met een 1 heb ik eruit gedraaid. Maar bij 2 zit het paneel nog vast. Moet ik om het hele paneel, van voor bij het dashboard tot achteraan er uit te halen de passagiers stoel eruit halen?
Zo ja, hoe haal ik die stoel eruit?
Moet ik om het paneel eruit te halen ook de achterbank eruit halen? Iemand hier ervaring mee?
Alle onderdelen zijn van audiobahn.
Stap 1. oude accu eruit.
De accu leek me aanzienlijk oud, aangezien de auto slecht startte en onder de 12 volt gaf zonder dat de motor liep.
Stap 2. Nieuwe radio erin.
Beetje wazige foto, maar het is een Audiobahn A1200N.
Stap 3. Nieuwe accu erin.
Een yellow top gel accu.
Met een extra 70 QMM massakabel.
Ik ben nu bezig met Stap 4. Audio kabels naar achteren trekken. Maar ik krijg het paneel nog niet open waar ze achterlangs moeten.
De schroef aangegeven met een 1 heb ik eruit gedraaid. Maar bij 2 zit het paneel nog vast. Moet ik om het hele paneel, van voor bij het dashboard tot achteraan er uit te halen de passagiers stoel eruit halen?
Zo ja, hoe haal ik die stoel eruit?
Moet ik om het paneel eruit te halen ook de achterbank eruit halen? Iemand hier ervaring mee?