• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H ombouw naar Full options

Stefan, wat jij vertelt is Check control, das een extra optie bij de BC, zij hebben gewoon het brandstofverbruik etc nodig.

Die sensoren dienen voor het koelvloeistofvat en de ruitensproeiertank. Die van de koelvloeistoftank ligt bij de meeste Astra's gewoon voorbereid, die voor de ruitensproeiertank niet. Die heb ik gekocht op de engelse ebay met kabelboom en al. Maar dat is optioneel, dat hoef je niet te hebben voor een boordcomputer.

nee heb nu een TID.. als ik op de sloop een upgrade kan vinden haal ik die, hopelijk kan ik deze opties dan wel programeren.

iemand die een speedlock schematje heeft? mischien wel een leuke how to om te maken met inprogrameren..speedlock mislampen,cruisecontrol, enz

Beste mensen. net mijn opcom even eraan gehangen.

En bij mijn auto kan ik geen BC funties aanzetten.

Heb het volgens het schema gedaan. maar kan geen check control aan zetten, ik krijg ook geen code lijst te zien:)

wel heb ik even gecheckt hoe ik mn cruisecontrol kan activeren. als ik de hendel heb ga ik even kijken of dit werkt:)

en als het me niet te veel kost neem ik gelijk een GID of CID mee:)

ik heb nog geen cruisecontrol, maar dat is ff een nieuwe spalk erin drukken(eentje met cc. dan cruisecontrol inleren(op aanwezig zetten.) althans zo heb ik gelezen dus maar even proberen:P (lijkt trouwens wel te mooi om waar te zijn:P)

of ik die bc opties wel heb als ik een GID of CID erin zet weet ik niet. mischien iets om gwn te proberen.(als het mij geen 100 den euro's gaat kosten:)

nee heb nu een TID.. als ik op de sloop een upgrade kan vinden haal ik die, hopelijk kan ik deze opties dan wel programeren.

iemand die een speedlock schematje heeft? mischien wel een leuke how to om te maken met inprogrameren..speedlock mislampen,cruisecontrol, enz

Zoals ik het begrepen heb zit de BC achterop het scherm, dus met het uitwisselen van het scherm en aanmelden kun je de opties instellen.

Het kan goed zijnn dat de cruise control al helemaal voorbereid is op de handel na, als je dan een goede handel van de sloop kan halen en met de opcom activeren dan ben je goedkoop klaar.

Mark

ik had nu al de optie om cruisecontrol te activeren dus dat zit waarschijnlijk bij mij voorbereid.

Idd van de sloop, alleen moet het allemaal wel afgemeld zijn. heb al een sloop gemailt, maar die heeft geen zin om wat geld te verdienen. heb zelfs de optie gegeven om mijn tid en cd30 weer terug te bouwen in de schade auto zodat ook deze compleet blijft..

Dat lijkt mij voor de sloop gwn een win win situatie maar nee..

iemand miss nog een adresje met een opel sloop?

ik heb nog geen cruisecontrol, maar dat is ff een nieuwe spalk erin drukken(eentje met cc. dan cruisecontrol inleren(op aanwezig zetten.) althans zo heb ik gelezen dus maar even proberen:P (lijkt trouwens wel te mooi om waar te zijn:P)

of ik die bc opties wel heb als ik een GID of CID erin zet weet ik niet. mischien iets om gwn te proberen.(als het mij geen 100 den euro's gaat kosten:)

Zoals ik het begrepen heb zit de BC achterop het scherm, dus met het uitwisselen van het scherm en aanmelden kun je de opties instellen.

Het kan goed zijnn dat de cruise control al helemaal voorbereid is op de handel na, als je dan een goede handel van de sloop kan halen en met de opcom activeren dan ben je goedkoop klaar.

Mark

ik had nu al de optie om cruisecontrol te activeren dus dat zit waarschijnlijk bij mij voorbereid.

Idd van de sloop, alleen moet het allemaal wel afgemeld zijn. heb al een sloop gemailt, maar die heeft geen zin om wat geld te verdienen. heb zelfs de optie gegeven om mijn tid en cd30 weer terug te bouwen in de schade auto zodat ook deze compleet blijft..

Dat lijkt mij voor de sloop gwn een win win situatie maar nee..

iemand miss nog een adresje met een opel sloop?

okeey, weet iemand of het een probleem is als hun met een ander programma bijv. tech2 afmelden?

ik heb nl alleen opcom en moet alles natuurlijk wel werkend krijgen:)

Terug
Naar boven