• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H ombouw naar Full options

Nou ik moet zowizow eerst een opcom halen,

Gaat mij meer om de cruisecontrol, dat is iets wat ik erg mis in mijn auto.

Ik heb nou alleen een TID en dus geen BC opties, vind het wel leuk om iets uitgebreider te hebben met wat opties zoals verbruik enzo.

Vind zowizow een beetje achterhaald dat er nog een TID in een gtc van 2005 zit zonder enige BC functies.

Maar eerst maar kijken hoeveel de sloop daar voor wil hebben, ga geen berg geld neerleggen voor een schermpje met een paar opties:P:P

Blijf natuurlijk een gierige hollander:P:)

Maar nogmaals bedankt voor jullie adviezen:)

Nou ik moet zowizow eerst een opcom halen,

Gaat mij meer om de cruisecontrol, dat is iets wat ik erg mis in mijn auto.

Ik heb nou alleen een TID en dus geen BC opties, vind het wel leuk om iets uitgebreider te hebben met wat opties zoals verbruik enzo.

Vind zowizow een beetje achterhaald dat er nog een TID in een gtc van 2005 zit zonder enige BC functies.

Maar eerst maar kijken hoeveel de sloop daar voor wil hebben, ga geen berg geld neerleggen voor een schermpje met een paar opties:P:P

Blijf natuurlijk een gierige hollander:P:)

Maar nogmaals bedankt voor jullie adviezen:)

kheb nog een complete set mistlampen liggen, alles zit erbij. je moet ff onder je auto kijken of op de plek van de mistlampen een blauw stekkertje zit. kheb ook nog een complete navigatie liggen met cid.

kheb nog een complete set mistlampen liggen, alles zit erbij. je moet ff onder je auto kijken of op de plek van de mistlampen een blauw stekkertje zit. kheb ook nog een complete navigatie liggen met cid.

Voor een H? en wat moet dat me gaan kosten totaal?

Zou helemaal makkelijk zijn als je een opcom heb om het allemaal werkend te maken:P

Werk in volkel dus is om de hoek:)

Voor een H? en wat moet dat me gaan kosten totaal?

Zou helemaal makkelijk zijn als je een opcom heb om het allemaal werkend te maken:P

Werk in volkel dus is om de hoek:)

navigatie 600,- (moet met de tech2 aangemeld worden)

mistlampen 125,- (moet ook aangemeld worden maar kan volgens mij ook met de op-com)

als je ze allebij neemt mag je het voor 650,- hebben, het ligt hier toch maar te liggen

de schakelaar voor de mistlampen is er een met "auto" stand erop.

navigatie 600,- (moet met de tech2 aangemeld worden)

mistlampen 125,- (moet ook aangemeld worden maar kan volgens mij ook met de op-com)

als je ze allebij neemt mag je het voor 650,- hebben, het ligt hier toch maar te liggen

de schakelaar voor de mistlampen is er een met "auto" stand erop.

okeey, zijn een hoop centjes..(niet dat het niet waard is)

De navi sla ik even over, voor je mistlampen moet ik eerst achter me bumper kijken.

:)

okeey, zijn een hoop centjes..(niet dat het niet waard is)

De navi sla ik even over, voor je mistlampen moet ik eerst achter me bumper kijken.

:)

Nog heel even twee vraagjes.

Als ik mijn radio wil verwijderen moet ik deze afmelden dmv een security code.

Wat als ik deze niet meer in mijn bezit heb?:)

ik wil de kappen van mn stuur loshalen om te kijken of er voorbereiding zit voor cruisecontrol.

Wat en waar moet ik een stekker tegenkomen?

Als ik bij de sloop een cruisecontrol ophaal moet deze ook afgemeld zijn?

srry voor al die vragen maar wil dat graag weten voordat ik bij de sloop iets haal waar ik uiteindelijk niks aan heb:)

Nog heel even twee vraagjes.

Als ik mijn radio wil verwijderen moet ik deze afmelden dmv een security code.

Wat als ik deze niet meer in mijn bezit heb?:)

ik wil de kappen van mn stuur loshalen om te kijken of er voorbereiding zit voor cruisecontrol.

Wat en waar moet ik een stekker tegenkomen?

Als ik bij de sloop een cruisecontrol ophaal moet deze ook afgemeld zijn?

srry voor al die vragen maar wil dat graag weten voordat ik bij de sloop iets haal waar ik uiteindelijk niks aan heb:)

Terug
Naar boven