• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra h sedan

Spacejam

Woont hier bijna
Ik kwam zojuist deze nog tegen toevallig:

"apart bakkie" Zou wel uit duitsland komen aangezien die daar wel gewoon geleverd was.

Ja vind het ook een erg mooie auto, achterlichten allen niet mijn smaak. En dan dat bod, geen geld, zal nog wel omhoog gaan.

En ja vind hem ook nog laag na bijberekenign van alle bijkomende kosten.

Ik dacht dat ze in duitsland wel geleverd waren, maar dan zou die inderdaad wel uit het oostblok/rusland komen.

Bij mijn werk staan ze ook gewoon te koop hoor... heb er al paar x in gezeten....

probleem is alleen; mensen weten niet dat ze bestaan en vragen/zoeken er dus ook niet naar.

heb er toevallig een fotootje van gemaakt laatst

122069575401.jpg

Met een beetje verlagen en een paar opc velgen,vind ik hem wel

mooi.

En met die kilometerstand van welgeteld 13 kilometers:wtf,en je krijgt

hem wel voor dik 7 ruggen,

dan heb je een aardig koopje dacht ik zo :thumbup

Goedemorgen,

Op 20 oktober is er op autoweek.nl een artikel geplaatst over dit model. Daarin staat dat ie is voorbehouden aan de markten in Oost- en Midden-Europa. Is toen op een autoshow in Turkije voorgesteld aan het publiek.

Als je deze auto koopt voor die prijs, hou je genoeg over om hem leuk aan te kleden.

En rij je een betere auto dan die Roemeense-meuk.

Ik vond het al vreemd, deze auto staat zoiezo niet in de prijslijsten in NL.

Dus officieel werd ie hier niet verkocht.

Van het bestaan weet ik wel af, omdat we ze al eens verscheept en binnengekregen hebben in het internationaal deel von ons verhuisbedrijf (in Zuid Amerika was ie er al, dan genaamd Chevrolet Vectra).

Willem

foto's van de Chevrolet Vectra (astra-H sedan):

model 2010:

chevrolet-vectra-2010.jpg

chevrolet-vectra-2008-2.jpg

Model 2005:

ChevroletVectraAstra.jpg

interieur Chevrolet Vectra: (vind het wel netjes)

InteireurChevoreltVectra1.jpg

Teller Chevrolet: (Met Motortemperatuur meter!!)

TellerChevroletVectraWelCool.jpg

en een 2.4 motor op basis van de X20XEV: (ook leuk / zal bij deze ook het spruitstuk scheuren??)

ChevroletVectra24motor.jpg

Willem

Misschien zie ik het verkeerd maar zit er nou ook een radio cassette speler in. Is eigenlijk ook niet van deze tijd.

De astra sedan die wij hebben staan is gewoon identiek aan de 5 deurs modellen, zowel motorisch als van binnen en buiten, op de achterkant na natuurlijk

Klopt, dat zijn de zoals boven omschreven modellen voor Midden - Oost Europa en Turkije.

Maar de Chevrolet is er al vanaf 2005.

Als ik het goed zie heeft de radio een Casette en CD speler. iets wat je vaker ziet in amerikaanse auto's

Mijn ouders hebben het ook in hun Plymouth Grand Voyager SE 2001

Willem

Terug
Naar boven