• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H spiegelglas laat los!!!!!!

Bavel

Post weinig
bij mij is vandaag aan de bestuurders kant het spiegelglas spontaan lostelaten :cry

en hij viel natuurlijk gelijk kapot

dus ik maar gelijk langs de opel dealer gereden

en daar vroegen ze 98,- euro voor het spiegel glas en rugplaatje :wtf

en ze vertelden mij dat dit heelvaak voor komt slechte lijm

zo slecht zelf dat ik de stukken niet meer tijdelijk terug kon plakken

dus iedereen met een astra H bekijk eens goed je spiegels!!!

bij mij zat hij aan de andere kan ook al voor de helft los

gelukkig is er op het moment een stukken goedkoper adresje

http://link.marktplaats.nl/449708645

mijn spiegel is er 2 weken geleden ook uitgevallen en ik wacht nu dus ook al 2 weken op dat stomme stukje glas van ARTA-parts :swear

mijn spiegel is er 2 weken geleden ook uitgevallen en ik wacht nu dus ook al 2 weken op dat stomme stukje glas van ARTA-parts :swear

ik kwam ook bij de dealer voor die spiegel, ik had maar vriendelijk gedag gezegd en ben zo snel mogelijk weer weggelopen.

ik kwam ook bij de dealer voor die spiegel, ik had maar vriendelijk gedag gezegd en ben zo snel mogelijk weer weggelopen.

Dat is inderdaad een probleem bij Astra H. Ze zijn niet aan te slepen op dit moment. Zo erg zelfs dat ze op dit moment helaas niet leverbaar zijn

Dat is inderdaad een probleem bij Astra H. Ze zijn niet aan te slepen op dit moment. Zo erg zelfs dat ze op dit moment helaas niet leverbaar zijn

Als iedereen nou ff zn glazen controleerd, en vervolgens vast kit van achter...

Vallen ze er voorlopig ook niet uit.

Als iedereen nou ff zn glazen controleerd, en vervolgens vast kit van achter...

@Fearless wrote:Als iedereen nou ff zn glazen controleerd, en vervolgens vast kit van achter...

Heb het van de winter ook gehad. Zag hem trillen dus voor de zekerheid maar eruit gehaald en opnieuw vast gekit. Zit weer muurvast!

Terug
Naar boven