• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H spiegelglas laat los!!!!!!

Het is gewoon spiegelglas. Je kunt ze er zo indrukken. Zelfdimmende buitenspiegels had ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. :hmmz

Damn de VOD vraagt gewoon dik 100euro voor het glas wat een prijzen, net via winparts besteld voor 12 e inclusief verzending.

Damn de VOD vraagt gewoon dik 100euro voor het glas wat een prijzen, net via winparts besteld voor 12 e inclusief verzending.

afgelopen zomer binnen een week allebei de glazen eraf bij het dichtgooien van de deur. gelukkig nog heel dus beetje kit eronder en ze zaten weer.

leek wel als de lijm gewoon was opgedroogd. Je zag helemaal geen lijmresten zitten

afgelopen zomer binnen een week allebei de glazen eraf bij het dichtgooien van de deur. gelukkig nog heel dus beetje kit eronder en ze zaten weer.

leek wel als de lijm gewoon was opgedroogd. Je zag helemaal geen lijmresten zitten

Vandaag zag ik mijn bijrijders spiegel wiebelen ben meteen gestopt en heb hem eraf gehaald.

Welke lijm kan ik het beste gebruiken om de spiegel weer te lijmen?

Vandaag zag ik mijn bijrijders spiegel wiebelen ben meteen gestopt en heb hem eraf gehaald.

Welke lijm kan ik het beste gebruiken om de spiegel weer te lijmen?

Hier ook al gehad, vervangen voor een paar euro, dag later lag die er weer af. (Niks vorst hartje zomer)

Kosteloos vervangen.

Heb het gevoel dat het ook te maken heeft met het elec. verstellen dat zet wat druk op het kunststof van de spiegel.

Hier ook al gehad, vervangen voor een paar euro, dag later lag die er weer af. (Niks vorst hartje zomer)

Kosteloos vervangen.

Heb het gevoel dat het ook te maken heeft met het elec. verstellen dat zet wat druk op het kunststof van de spiegel.

Mja goed mijn spiegel is nog heel, dus daarom vroeg ik welke lijm kan ik het beste gebruiken om hem weer te lijmen ;).

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Mja goed mijn spiegel is nog heel, dus daarom vroeg ik welke lijm kan ik het beste gebruiken om hem weer te lijmen ;).

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Ik zou gewoon een goede montagekit pakken. Maar wel ZONDER silicone.

Maar misschien een stomme vraag hoe halen jullie dat glas eruit zonder hem te breken bij mij is hij ook aan het trillen.

Ik zou gewoon een goede montagekit pakken. Maar wel ZONDER silicone.

Maar misschien een stomme vraag hoe halen jullie dat glas eruit zonder hem te breken bij mij is hij ook aan het trillen.

Ik zag van de week ook een H de vluchtstrook induiken en gelijk de berm in sturen.

Ben ook even gestopt, bleek ook dat z'n spiegelglas ook los liet en hij wilde het redden, lukte net niet meer.

Ik zag van de week ook een H de vluchtstrook induiken en gelijk de berm in sturen.

Ben ook even gestopt, bleek ook dat z'n spiegelglas ook los liet en hij wilde het redden, lukte net niet meer.

Zelfde probleem. Was op gras gevallen dus flinke meuk plak spul erop. En ik rij nu al 2 jaar ermee.

Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk

Zelfde probleem. Was op gras gevallen dus flinke meuk plak spul erop. En ik rij nu al 2 jaar ermee.

Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk

Beste forumleden

Aangezien ik nieuw op dit forum ben,zal ik mij (of mijn Opel :D ) kort even voorstellen:

Ik heb een Astra H (1.7 DTH) Bouwjaar 2008.

Een maand geleden is mijn rechterszijspiegel kapot gevallen en heb toen, zoals door anderen al aangehaald, 96 euro moeten betalen bij de dealer :shock:

Vandaag is mijn linkerzijspiegel er ook afgevallen, en aangezien ik niet opnieuw zoveel geld wil betalen voor een stuk glas, wil ik de spiegel zelf bestellen en vervolgens zelf plaatsen. Daarom mijn vraag: hoe kan je de spiegel eenvoudig verwisselen?

Ik weet dat dit een oud onderwerp is, maar het kan altijd handig zijn om mensen hier in de toekomst mee te helpen.

Grz,

Jordy

Terug
Naar boven